Hoppa till innehåll

Religion


Oden

Rekommendera inlägg

Zdravo. Jag det tycker jag, i vissa fall. Och det har jag sagt, I vissa fall

 

Jag tror, vissa påstår att det är samma sak som ingenting veta, att invandrarna blir påverkade hur vi svenskar behandlar dom. De flesta svenskar behandlar dom som svin. Fy f*n.

 

Men ni verkar inte förstå. Att Sverige styrs på ett sätt där invandrare får komma och gå som dom vill i Sverige. Man vill inte utrota alla muslimer och invandrare i ledningen. Men vill hjälpa dom. Det är rätt. Och så som Sverige styrs idag, ska man ge dom alla jobb och behandla dom lika bra som andra svenskar. Inte på kommunistiskt sätt, inte. Dom ska f*n få jobba för stålarna, inte leva på socialbidrag och bli soffliggare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 269
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Du har rätt egentligen ja , men dom kanske har det svårt i Islam tex. och flyttar till Sverige för att få ett lättare och bättre liv och om man ska vara en muslim så måste man ju hålla sina "dagliga böner" så då tycker jag man ska ha rätt att ha en moské i varje land om det så behövs , håller både med dig och håller både med mig...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fuel: det e ju du som wahjnar....

 

"dom elaka muslimerna förstörsverige, vad ska dom har o göra, stick tillbaka till ert sönderbomdade land ni har f*n inget här att göra. Buhuuu nu kom det en invandrar unge o kalla mej svenne, mamma säj till han!" ungefär så brukar du gnälla.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Faktis i irak har jag sett där många kyrkor därför vi tillåter det fast vet du igentligen fuel nu ska du bli AEGD. Amerikanerna är eller hur kristna och det är dem som spränger kyrkorna där du är helt klart AEGD plus att här i sverige skriker man inte ut böner fast det finns moosker och det är tillåtet !Svenne är ett vanligt ord i insider sa dem också ordet svenne -.--

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hahaha... MellanFjant. Smickarande.. :rolleyes:

 

Fuel, om du nu är patriot. Och invandrarna kallar dig typ: "ÖH j*vla SVENNE". Varför whajnar du istället för att svara nåt i denna stilen: "Ja, jag är stolt över det också". Dom är förmodligen inte stolta över att bli kallad blattar eller negrer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Guggo: för det först går jag inte till min mamma,jag står upp för min etniska tillhörighet. Jag vill inte ha bråk. jag säger typ: Vad har jag gjort dej? Varför kallar du mej svenne?

- aiy, du tror du e tuff,,

- nä,varför skulle jag göra det`?

- du går runt å tror du e tuff.( vid den här stunden slog invandraren mig och jag slog tillbaks)

 

Invandraren hade inget bra argument varför han stoppade mej mitt på gatan...så j*vla korkat..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm...jag undrar hur Sverige skulle ha sett ut om s*tanism hade varit den dominerande religionen (den som tror att s*tanism involverar offringar och tortyr ska inte kommentera detta inlägg, eftersom att det inte gör det).

 

Nu är jag ju ateist, men hade jag varit tvungen att välja en religion hade jag satsat på s*tanismen. Den har faktiskt många bra "lagar".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Guggo: för det först går jag inte till min mamma,jag står upp för min etniska tillhörighet. Jag vill inte ha bråk. jag säger typ: Vad har jag gjort dej? Varför kallar du mej svenne?

- aiy, du tror du e tuff,,

- nä,varför skulle jag göra det`?

- du går runt å tror du e tuff.( vid den här stunden slog invandraren mig och jag slog tillbaks)

 

Invandraren hade inget bra argument varför han stoppade mej mitt på gatan...så j*vla korkat..

 

Så du menar att det är något negativt över att bli kallad Svenne ? Jaså.

Jag tyckte du precis sa att du älskade Sverige och var stolt över att vara svensk.

Men jag kan läst fel.

 

-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...