Guggo Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Guggo: för det först går jag inte till min mamma,jag står upp för min etniska tillhörighet. Jag vill inte ha bråk. jag säger typ: Vad har jag gjort dej? Varför kallar du mej svenne? - aiy, du tror du e tuff,, - nä,varför skulle jag göra det`? - du går runt å tror du e tuff.( vid den här stunden slog invandraren mig och jag slog tillbaks) Invandraren hade inget bra argument varför han stoppade mej mitt på gatan...så j*vla korkat.. men jag fattar väll att du inte går till din morsa det var bara ett exempel för att få fram din gnälliga stil..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 MellanMjölk: Med svenne vill inavndrare provocera fram att du säger ''nigger'' till dem så att de kan ringa mohammed,hassan,abdul, och alla andra så du kan åka på spö..DÄRFÖR vill jag inte bli kallad svenne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Så tror då jag inte att det är. Men visst, du får tro det. Hur jag tror att det är har jag försökt förklara femtioelva gånger här på detta forumet.. O.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 MEN JAG HAR UPPLEVT DET! SÅ ÄR DET BARA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Det har du säkert, och jag tror dig. Men det har inte jag. Peace ? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Guggo: för det först går jag inte till min mamma,jag står upp för min etniska tillhörighet. Jag vill inte ha bråk. jag säger typ: Vad har jag gjort dej? Varför kallar du mej svenne? - aiy, du tror du e tuff,, - nä,varför skulle jag göra det`? - du går runt å tror du e tuff.( vid den här stunden slog invandraren mig och jag slog tillbaks) Invandraren hade inget bra argument varför han stoppade mej mitt på gatan...så j*vla korkat.. Antagligen visste han att du hade rasistiska åsikter, då var det en helt rätt handling från hans sida. Enligt mej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Jag är kristen, jag är döpt och jag är med i Svenska Kyrkan. Jag har även gått på en kristen friskola under låg- mellanstadiet. Gå i kyrkan och läsa biblen osv. Jag har dock ingen speciell uppfattning om gud och Jesus. Det är bevisat att Jesus fanns, och det tror jag på. Och jag tror på nästan allt som han har gjort, det är också bevisat att Big Bang skapade Jorden, och inte gud. Ville bara säga det, så ni vet när ni börjar kritisera kristna. Det finns säkert nån här på sidan som tillhör Islam och är muslimsk. Bara vi inte hoppar på de alltför mycket. Som Jellyfish säger, vi har kyrkor. Dom har moskéer. Konstigare är det inte. Dom får tro hur f*n dom vill, och äta vad dom nu känner för, eller stå och ropa ut religösa saker i en megafon. Sverige är ett fritt land och i ett sådant ska sånt här få hända. Att Sverige är ett fritt land betyder också att alla får ha en åsikt och tycka hur f*n dom vill. det är inte alls aldeles säkert big bang har ägt rum ingen var ju där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Jag är kristen, jag är döpt och jag är med i Svenska Kyrkan. Jag har även gått på en kristen friskola under låg- mellanstadiet. Gå i kyrkan och läsa biblen osv. Jag har dock ingen speciell uppfattning om gud och Jesus. Det är bevisat att Jesus fanns, och det tror jag på. Och jag tror på nästan allt som han har gjort, det är också bevisat att Big Bang skapade Jorden, och inte gud. Bara för att man gått på kristen friskola betyder det inte att man är fanatiker.Man får ha precis vilka tankar och åsikter man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Nä, där har du faktiskt fel. Om man är kristen, så är man döpt, konfimerad, eller bara delagtig i kyrkan. Om man däremot är troende är en helt annan sak. ... Och angående det där med Big Bang, nä, ingen har ögonvittnat händelsen, men den är vetenskaplig bevisad, lika bevisad som att gud inte skapade jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Men du får stämpeln kristen så fort du vistas i kyrkan antingen med dop, konfirmation eller något annat vettigt. Så är det. Ja. Det har dom. Fast sen finns det dom som fortfarande tror på bibelns historia, de som inte tar sig till det andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Jaså. Det såg jag inte.. (^_^), nåja. Det vet jag inte, jag är inte vetenskapsman av något slag, men jag förmodar att det bara är självklart, att inte gud skapade jorden, och då är Big Bang det närmaste och vettigaste förklaringen. Du får fråga någon som vet. Ja, självklart får du tycka hur f*n du vill, det får jag också, och resten av världen, men nu är reglen så, att du är kristen om du döpt, konfirmerad och resten av bunten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.