Gäst Mujo Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Min avatar är egentligen animerad men fungerar inte men juppys är också animerad men funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Den är i .jpg-format. Animerat funkar (bara) i .gif. Dessutom får man inte ha animerade avatarer här. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Sen är den för stor också ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 (redigerat) varför får man inte det??? ;) går det slöare då eller jag vet att det står att man inte får ha det i reglerna Redigerat 26 Februari 2005 av zelos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 varför får man inte det??? ;) går det slöare då eller jag vet att det står att man inte får ha det i reglerna De drar till sig för mycket uppmärksamhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 vadå det gör väl inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 varför får man inte det??? ;) går det slöare då eller jag vet att det står att man inte får ha det i reglerna De var surt ingen bryr sig om den rör sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 varför får man inte det??? ;) går det slöare då eller jag vet att det står att man inte får ha det i reglerna Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Ja exakt ingen bryr sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 (redigerat) Hedj? Jak bryr mej jettemycket! ;) men vadå? Jag bryr mig, jag tycker det är mycket snyggare så någon bryr sig? Och jak er snel hest! Redigerat 26 Februari 2005 av sp1n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Den é ju inte ens animerad <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Jag tycker det kan vara irriterande för ögat/ögonen om man ska se rörliga saker hela tiden när man försöker läsa så jag tycker det är bra att man inte får ha animerade avatarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.