Gäst Perisoreus Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Jag tycker också om Sverige, men om euron införs eller kungahuset avskaffas flyttar jag till ngt annat land med kung/drottning och som inte har euro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 kan inte riktigt bestämma mej om jag vill ha euro eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 klart vi ska ha euro! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 om man älskar sitt land så menas det, enligt mitt tycke, att man ÄLSKAR naturen, man älskar folket, man älskar det som medföljer när man bor i sverige. inte att man älskar jorden, man älskar det som går på marken i sverige, man älskar det som växer i sverige, man älskar himlen som finns ovanför sverige. som du sa, man rår inte för vilket land du är född i, men det finns ju ingen som tvingar dig att älska landet, och det finns ingen som kan säga att du ska hata landet. i två år var jag ordförande i ungdom mot rasism i nyköping, var på massor av såna möten, sen när jag började nian, så fick någon nyss på att jag satt på en hel samling ultima thule skivor, och tillockmed kände dom personligen, då vart jag utröstad, fast jag aldrig sagt en ond sak om invandrare. hade även annårnat demostrationer, fixade in en grupp i brottsförbygande rådet som hade kontakt med många kriminela tillslut kom jag fram till att det är oftas svenskar som är stördast, en turk skulle aldrig rösta bort en för att man lyssnade på en viss grupp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 antirasistisk grupp, det var det löjligaste jag hört... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 mm, det tycker jag också nu, men jag lärde mig hur man ska hanskas med antirastister om dom börjar dryga mot mig eller någon polare, hade jag inge blivit packad och slitit fram dom och vissat för några polare så hade jag kunnat scannat in diplomen, men när man är packad så gör man mycke dumma grejer som att elda upp grejer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 jag fatta inte riktigt din poäng där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 inte jag heller, se vad alkohol kan göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 haha =) vafan, sverige suger ju. skulle f*n betalat för att bo i något vettigt land :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 tillexempel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 nämn ett land som är exakt kopia på sverige folk och kultur och historia så flyttar jag ditt om dom inte har socepack som försöker styra landet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 haha =) vafan, sverige suger ju. skulle f*n betalat för att bo i något vettigt land :/ mm, sverige suger men vi tycker nog på olika sätt... läs "Det som ni stör er mest på" så ser ni hur ett bra land ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.