Gäst Fuel Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 klart vi ska ha kronan Xade :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 De här me patriotism tycker jag e svårt..Ja menar jag skulle kunna dö för mitt land, men inte för själva den enormt stora sandlådan vi kallar Sverige utan för alla dom jag älskar här. Men jag skulle absolut inte dö för själva sandlådan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 jo, rädda landet, marken, naturen. inte befolkningen. den suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 du suger, marken spelar väl ingen roll eller gör den, kanske bara är jag som spionerar på grannen. nu blir jag rädd. räddar korna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 jo, rädda landet, marken, naturen. inte befolkningen. den suger Så eftersom du är en del av befolkningen så ska du, och alla andra för den delen, utrotas med andra ord?Tror inte det. Eller du har kanske självmordstankar vad vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.