Toxic! Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 jag skikade ett sms från min mobil och 30 spänn från mobilen har försvunnit men jag har inte fått några fm än mitt sms gjorde ca kl 2 har jag gjort nått fel då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Du kan ha skickat fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 ne då skulle de inte ha kostat 30:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 kostar väl inget att skicka fel? man får ett meddelande tillbaka när man har skickat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 jag skikade ett sms från min mobil och 30 spänn från mobilen har försvunnit men jag har inte fått några fm än mitt sms gjorde ca kl 2 har jag gjort nått fel då eller? Du har troligen inte skrivit exakt rätt. Maila [email protected] och skriv från vilket nummer och exakt när du skickade det så kollar vi upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 26 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 jag har skickat exakt rätt nummer och nu väntar jag på mina 1000 fm ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 en ide om vad som KAN ha hänt. inte för att jag tror det, men du kan ju ha skrivit fel medlemsnummer. om du tittade på någon annans profil så kanske du råkade skriva dennes medlemsnummer istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 27 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Men jag kollade på mitt eget och nu har jag 1000 fm så det är ingen idé och försöka lista ut vad som hänt :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 (redigerat) så bra då. det kan ju vara nåt med sms servern eller vad det nu är som tar emot sms:en. ni använder yo:s tjänst på fuska.se eller? Redigerat 27 Februari 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.