Dezen Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Xuse me men jag e i combat level 8 nu.:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 jag vill vara med... jag hade en gubbe på lvl 50 typ... men den är borta :( jag hade typ 150k :( min nya heter SWE_kebab... är på lvl 24... börja med den igår..jag vill vara med i DEVILS PACK :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 är detta vanliga runescape eller??? ni rockar men jag är en av nobbsen :( så jag får någ tränna mer :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 JaDa:Off topic! Då kunde du säga ändra för att jag e i 34 nu! Och nej du får inte bli den som leder alla under 34 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Det här gänget äger ju :evil: har redan mördat 2folk. o nu är jag i lvl 39. :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 fått D battle axe nu....Muahahah :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 zelos vi borde ha en minsta lvl i teamet.. typ alla som är 30+ får vara med.. för vi kan ju inte gå runt med folk som är i lvl 10 i wilderness PS:jag är i 32 nu DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Allså måste man alltid gå ut i wildy :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 HALLÅ????fick jag vara med eller???jag heter _lundbergkga och min combat är 56-57....vill helst vara magiker har magic lvl 41...P.s spelar bara ibland väntar på en ny dator som vi ska köpa om ca 2 månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 w00t du ha mer magic än mig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 HALLÅ????fick jag vara med eller???jag heter _lundbergkga och min combat är 56-57....vill helst vara magiker har magic lvl 41...P.s spelar bara ibland väntar på en ny dator som vi ska köpa om ca 2 månader Jag ska också få ny dator den jag har nu kan jag inte spela RS med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 (redigerat) skitsamma Redigerat 10 Mars 2005 av AHMEDE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.