Shockwave Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 har kombat lv40 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 När vi ska ha klanmöte... Borde vi ha world 20 som officell world.. Och vi borde typ träffas på varrocks museum övervåning.. Ny bild på mig: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/Raichuu.gif Klicka här om du inte ser den En banner jag har gjort: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/Devils_Pack_2.gif Klicka här om du inte ser den Bra idé med klan träff. Om klan ledaren/ledarna tycker samma sak, när ska den vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 HÅLL ER TILL ÄMNET! Ja... En liten klan träff vore inte fel...Vi kan väl träffas i rimnington (felstavning) Där brukar det aldrig vara några... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 ja leavar nu....e ledare i den nya klanen "pink pliz" ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 58 cook 53 fish Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 ja leavar nu....e ledare i den nya klanen "pink pliz" ^^ Leavar? :blink: Ska du lämna devils pack lr??? Vi behöver ju dig! Till alla:Men man ska HÄLST inte vara med i en annan klan om man ska va med i devils pack! (Inget krav) Man får alltså vara med i andra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 0035: Rimnigton e det stället bredvid Melzars Maze/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 ja vill va me med och ja kan va lockbete heter forte333 och har combat 48 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 (redigerat) 0035: Rimnigton e det stället bredvid Melzars Maze/ Kolla kartan... Aja! När jag har combat 45 ska jag joina en annan klan jag kommer då att utse Wa Luigi som ledare. Sedan en Vice Ledare stor chans att det blir Zonix. EDIT:Innan jag lämnar klanen byter jag namnet till n00bs pack. Och det kan INTE ändras på min order! Härmed lämnar jag Devils Pack och utnämner Zelos till ledare. Och Zonix till vice ledare skulle inte Zelos vilja det kan han byta. Hej då Redigerat 13 Mars 2005 av 35 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Kan vi inte Bestämma Någon Dag och Tid som alla kan träffas på!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Vilka luras till det? Jo nykomlingarna har dem bra saker? Ne dem har bara bronze vem är dum och bär bronze? man kan selja massa brons & köpa runite :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 jag vill va me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.