Zonix Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 0035: Rimnigton e det stället bredvid Melzars Maze/ Jippii jag blir Vice ledare.. 0035 synd att du ska lämna devils pack.. vilken clan ska du gå med i?? vilken combat e du på nu?? snälla svara!!! Jag tror att jag också kommer leava när jag e på combat 45... nu e jag på combat 43 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Han är med i min clan, Pink Plz.. Och klanen heter inte Devils pack, ni heter.. n00bs pack, iallafal vad 0035 säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Han är med i min clan, Pink Plz.. Och klanen heter inte Devils pack, ni heter.. n00bs pack, iallafal vad 0035 säger. vilken combat e han på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 får jag va me när min combat är 30? den e 24 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 39, men jag har gjort ett undantag... tror iallafal att han är 39.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 (redigerat) :cool: Redigerat 13 Mars 2005 av Zonix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 n00bs pack e en misslyckad klan! Gå med i Pink Plz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 thats right, all go lvl 45+ go to Pink Plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 13 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 ok jag ska göra allt som står i min makt för att hålla klanen vid liv vi kommer förlora män men det är en risk som jag får ta. och jag kanske stupar i striden. men varför byter su namn ?? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 13 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 sorry för dubbel post men jag har slängt ut zonix och gör ja da till vice leedare och byter namn på klanen till night's hawks Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 jag lämmnar också clanen... jag tycker inte devils pack eller vad den nu heter är som en clan ska vara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 sorry för dubbel post men jag har slängt ut zonix och gör ja da till vice leedare och byter namn på klanen till night's hawks Sry zelos... På order som JAG gav innan jag slutade fick du INTE ändra namn. Mohahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.