Hoppa till innehåll

Nytt Team På Runescape

mashemoto

Rekommendera inlägg

0035: du tycker att detta var misslyckat då undrar jag hur du är men som sagt var.

men du ta inte illa upp men jag ska fixa en sådan stor trupp att vi får ut er ganska fort och jag ska göra det om det så tar halva livet på mig.

förresten om du gillar att kalla en massa saker för noobs så kanske du är rädd för att du är en noob.

ps. vi heter varken noobs pack eller devils pack men ni får säga till om ni vill att vi ska heta devils pack eller inte men för mig kvittar det om vad vi heter bara vi heter något coolt.

ps igen.jag tycker att vi ska ha world20 som officiell värld och mötes palts tja kanske slottet i falador world20 lördagar kl:12 eller vad tycker ni?? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 259
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Tutankoopa

sorry för dubbelpost igen men 0035: vad kan du göra åt det då :P

Men du var väll Ledare Här Förut?

Och Vet du vad En n00b är för någo? :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bra sagt tutankoopa

0035:är du avundsjuk lr eftersom du vill styra och ställa en massa här igen det är inte mitt fel att du slutade i den här klanen.

vad tycker ni att klanen ska heta (jag bryr mig inte om vad 0035 tycker)

devil's pack eller night's hawks

och den där saken jag tänkte införa var att alla i klanen får bestämma lite mer men det är jag som bestämmer mest och sen kommer ja da.

xiao-x:klart att du får vara med om du vill sa du att du var på lv64?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...