Gäst Beldur Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 (redigerat) Vi heter devils pack :cool: Blir vi många tar vi över runescape :medieval: zelos sa att jag fick bli ledare! Redigerat 26 Februari 2005 av 35 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 26 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 (redigerat) jag kom på en till idé kan vi inte spara till ett gruppforum som vi kan döpa till devils hole eller devils pack. ps.jag är i combat lv19 nu. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: välkommen zonix och vad heter du på rs?? förresten jag har hittat något intressant när jag var i wilderness och kollade så såg jag 3 eller 4 trollkarlar med lv 100 och 101 jag tycker att vi borde försöka få dem i devils pack. Redigerat 26 Februari 2005 av zelos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 jag kom på en till idé kan vi inte spara till ett gruppforum som vi kan döpa till devils hole eller devils pack. ps.jag är i combat lv19 nu. :evil: :evil: :evil: :evil: Vi måste ha minst 16.000fm för att kunna driva det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Ja vill va med (Det är kul att göra så har gjort det förut) Jag heter Matt_haste och är i combat level 31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Välkommen till gänget Matt_haste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 26 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 ockej välkommen till devils pack Sakru. _________________________________ 0035 men jag kan offra alla mina inkomster här på fuska till ett gruppforum och tänk vi kommer nog att bli många men du är ledaren så du bestämmer. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 ockej välkommen till devils pack Sakru. _________________________________ 0035 men jag kan offra alla mina inkomster här på fuska till ett gruppforum och tänk vi kommer nog att bli många men du är ledaren så du bestämmer. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Vi måste ha minst 16.000 fm vi sparar till det sen så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 ja e me....ja heter Tatainti....ja har lvl 25 i combat.....men ja vill inte va me att samla till ett gf...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 26 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 ok o store ledare.Det verkar gå bra för oss att få medlemmar till devilspack. ps.gissa vad alla små evil gubbar jag sätter ut ska föreställa. evil gubbar= :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 26 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 ja e me....ja heter Tatainti....ja har lvl 25 i combat.....men ja vill inte va me att samla till ett gf...... det måste du inte. men välkommen till devils pack. :evil: x6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 (redigerat) ok o store ledare.Det verkar gå bra för oss att få medlemmar till devilspack. ps.gissa vad alla små evil gubbar jag sätter ut ska föreställa. :evil: Det räcker med att du säger Daniel :evil: :evil: Som sagt det är frivilligt att samla men mindre chans att man får vara med i forumet :evil: då... men man kan betala för platser till gruppforumet då får man vara med hela tiden man behöver inte skänka heller... Redigerat 26 Februari 2005 av 35 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 26 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 hej jag har fått tag i en han får ni inte döda jag träffade han på runescape och han vill vara med i devils pack han heter Kevin1500 och är på combat lv 57. nå vad tycker du daniel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.