Xynthiar Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 typ!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 9 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 så fuck heller att jag har lagt ner klanen jag har varit inaktiv för att jag har haft lite krångel med datorn det här är ju typ som min andra familj för alla är så snälla här men inte mot noobs.alla som är på kombat 30 och uppåt får vara med har jag sagt. vi ska ha ett möte kl.18:00 idag värld 20. plats:lumbridge och sen letar vi upp en annan bättre plats. och så kan ni säjja till när ni vill ha möte. anorectic:nej vi ska inte slå ihop vår klan med någon annan. och alla som e med i en annan klan svarar ja.(jag e endast med i devils pack) Ps. jag har blivit hotad av 0035 om att om jag byter namn på klanen så tännker han försöka få mig avstängd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 9 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 sorry för dubbelpost men jag tänkte att vi kanske skulle kunna starta ett gruppforum. till devils pack så kan vi prata ostört. nå vad tycker ni??? men jag startar en tråd om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Du kan väl säga åt ADMIN att han hotar dig... Regel §1.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Hallå jag e inte med ändra förta inlägget (fresten så e min gubbe hackad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 10 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 ok Ja da. är inte heller med längre. så vi behöver en ny vice ledare. finns det några kandidater????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 11 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 inga fler kandidater??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Hej Zelos Det är Tutankoopa här hehe jag blev avstängd och jag tror du kan gissa av vilken Moderator.. men du kan väll skriva om mitt namn på Första Sidan är du bussig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 15 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 är det någon mer som vill vara vice ledare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
moha9 Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 (redigerat) jag heter moha9 på runescape och po fuska. vill va med i teamet. :cool: jag kanske kan va vice ledare? :medieval: :rolleyes: Redigerat 2 Augusti 2005 av moha9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Who Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Vad är det för req för att få va me? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.