Gäst Beldur Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Ändringar man måste vara i minst 30 för att gå med! Tutankoopa:Varför gick du med dem andra också?! Vi behöver dig MYCKET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Ändringar man måste vara i minst 30 för att gå med! Tutankoopa:Varför gick du med dem andra också?! Vi behöver dig MYCKET! Jag har snart 30 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 (redigerat) Frågor: 0035 har du fixat sidan??? 0035 får jag vara Quest Hjälpare, Fiskare??? Redigerat 3 Mars 2005 av Zonix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 (redigerat) EDIT: srry för dubbel.. Redigerat 3 Mars 2005 av Zonix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Ändringar man måste vara i minst 30 för att gå med! Tutankoopa:Varför gick du med dem andra också?! Vi behöver dig MYCKET! Säg bara till när ni spelar på MSN jag är med i eran clan mest!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 jag vill vara med...men jag spelar inte så ofta....men om 2 månader typ så får jag en ny data och då ska jag börja spela ordentligt igen....min combat är lvl 56 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Ändringar man måste vara i minst 30 för att gå med! Tutankoopa:Varför gick du med dem andra också?! Vi behöver dig MYCKET! Jag har inte MSN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Ändringar man måste vara i minst 30 för att gå med! Tutankoopa:Varför gick du med dem andra också?! Vi behöver dig MYCKET! Ok bra! Zonix:Jag har ändrat mig du kan få vara quest hjälpare men du är ju smed så fiskare... Nja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Jag har 2frågor 1,Vad är layout 2,Ska ni göra en hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Sakru: En layout e som en meny... Sidan är under byggnad tror jag 0035: Jag vill vara Quest Hjälpare..Smidare och fiskare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 4 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 men jag e ju bara på combat23 men jag e ju vise ledare så ni kan ju inte sparka ut mig och jag får bara vara på internet på fredagar och helger så jag hinner inte skriva upp alla så fort. :evil: :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Min RuneScape funkar inte så mycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.