admin Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Testa och högerklicka på det eller genvägen till det och ta egenskaper och välj Kompatibelitet. Kryssa i Kompatibilitetsläge och välj Windows 95 eller 98. Kan hjälpa ;) men han ska ju inte ha de på 95/98 utan på XP och man kan ju inte förbättra spelet Frågan var inte att förbättra utan att kunna köra det på xp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Men newbies! "ja de e ju klart, om de står att de är till 95 och 98 e de ju klart att de inte funkar till XP" *censurerade*. Det är oftast dos spel som inte funkar bra till XP. Ibland funkar det med kompabilitet. Ibland inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leopard Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 för att det är en annan sort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Testa och högerklicka på det eller genvägen till det och ta egenskaper och välj Kompatibelitet. Kryssa i Kompatibilitetsläge och välj Windows 95 eller 98. Kan hjälpa ;) men han ska ju inte ha de på 95/98 utan på XP och man kan ju inte förbättra spelet Frågan var inte att förbättra utan att kunna köra det på xp. jo men man måste ju förändra (förbättra kanske inte va rätt ord) spelet så de går på XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Om man har XP, och ska installera ett spel som går till 95 och 98, varför funkar det inte till XP då??? :evil: Va.. :? Jag kan ju spela till och med första versionen av counter-strike (1994) eller nåt! PÅ MIN XP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Testa och högerklicka på det eller genvägen till det och ta egenskaper och välj Kompatibelitet. Kryssa i Kompatibilitetsläge och välj Windows 95 eller 98. Kan hjälpa ;) men han ska ju inte ha de på 95/98 utan på XP och man kan ju inte förbättra spelet Frågan var inte att förbättra utan att kunna köra det på xp. jo men man måste ju förändra (förbättra kanske inte va rätt ord) spelet så de går på XP Ehh.. Nej. Man behöver inte förbättra ett skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 nåra spel fungerar bara inte alla ja har tre 98 spel o 1 95 spel o 1 windows 3 tror jag att de va 2 98spel fungerar 1 inte 95 spelet fungerer inte å 3 spelet funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 fattar inte ett skit :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Testa och högerklicka på det eller genvägen till det och ta egenskaper och välj Kompatibelitet. Kryssa i Kompatibilitetsläge och välj Windows 95 eller 98. Kan hjälpa ;) men han ska ju inte ha de på 95/98 utan på XP och man kan ju inte förbättra spelet Frågan var inte att förbättra utan att kunna köra det på xp. jo men man måste ju förändra (förbättra kanske inte va rätt ord) spelet så de går på XP Ehh.. Nej. Man behöver inte förbättra ett skit. Gör så att det blir en 98 och sen när du tröttnat på det gör du det tillbaka till XP :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 jaja tror du de tar 2 min o göra d till en 98 eller XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Jo det vet jag så det så 8) 8) 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 tar lite mer än 30 min men de e inte så mycket ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.