Hoppa till innehåll

GS:The Lost Age

Fruktnystan

Rekommendera inlägg

Ok, jag förstår. Men nu har min bror åkt runt så att vi är i SW Atteka Islet. Han tog ner någon låda så att han kunde hoppa till en skattkista som är på en plattform vid ett stort vattenfall, och så sparade han där. Och jag kan inte komma därifrån, jag kan hoppa på två stycken pelare, men jag kan inte hoppa upp på lådan som är nerputtad i vattnet... så hur ska jag göra för att komma därifrån, jag har försökt med allt känns det som!! *Panik* :1_y: :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 82
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

För att döda serpen ( nåt sånt ) måste du först längst upp på toppen av berget, göra reveal nära den där stenplattan, ta den där dansande saken, och sen lägga den på den första stenplattan du ser när du kommit in i berget. Då ser dom där stengubbarna den och flyttar sig närmare och avslöjar två dörrar. Gå sedan in den högra dörren och gör "cyclope" vid alla plantorna. Då flyger några plantor upp. Gå sen tillbaka till stenplattan och gå in vänstra dörren. Efter en stund kommer du till plantorna igen, fast så att du kan gå på dom. Efter det så ska du tända alla dom där ljusen så att han slutar hela sig själv när du fajtas mot honom. Nu kan han bara få typ 30-50 hp efter varje omgång. Klarade han i dag. Bara en i mitt lag dog!!!

Om du vill ha mer hjälp, säg bara till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...