tiger92boy Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Tja! Jag undrar hur man får "flyg hatten" den hatten finns i dom röda lådorna...... Tja! För att få flygar hatten följ instruktionerna 1.Gå in i slottet. 2.Stå i mitten på ``mattan´´. 3.Titta uppåt. 4.du kommer att komma till en ``bana´´ 5.Tryck på den röda knappen och du har flyg hatten! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 men snälla nån, jag tror han fatta det i det först 10 inläggen... svara inte på något som har fått svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Ja eller hur?Det är sååå jobbigt när alla förklarar samma sak.Fatta!KaseN var först! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 nogon mer som fått 120 stjärnor?? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vinne944 Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 :blink: Hej en snögubbe tog min hatt! Hur ska jag få tillbax den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vinne944 Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 nogon mer som fått 120 stjärnor?? ;) :cool: Japp jag har 220 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Jag har tagit 120 stjärnor två gånger tror jag. En av de gångerna fick jag aldrig tillbaks mössan. Om du slarvar bort den är jag inte så säker på att den går att få tillbaka :( Om du absolut måste ha ett svar gör du nog bäst i att titta gamefaqs och eventuellt maila någon riktigt kunnig på spelet =P Du har väll märkt att du förlorar liv mycket lättare utan mössan? :D hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 nogon mer som fått 120 stjärnor?? ;) J har 120 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 För att få tillbaka mössan ska man ju typ sticka tillbaka till samma bana och sno tillbaka den. Om det är den där stora snögubben som blåser iväg hatten ska den ligga typ vid start. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Jo, jag har tagit alla de 120 stjärnorna....Andra gången är det så simpelt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolagrisen Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Jag har tagit 120 stjärnor två gånger tror jag. En av de gångerna fick jag aldrig tillbaks mössan. Om du slarvar bort den är jag inte så säker på att den går att få tillbaka :( Om du absolut måste ha ett svar gör du nog bäst i att titta gamefaqs och eventuellt maila någon riktigt kunnig på spelet =P Du har väll märkt att du förlorar liv mycket lättare utan mössan? :D hehe Man tar dubbelt så mycket skada utan mössan. Det är ganska lätt att dö utan den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg