sp1n Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Colten(M4A1) och Ak:47:an(Kalaschnikocchvf) är lätta att få hs med och dom är dom sköna , fast awp är min favorit :) Vann pris för sveriges bästa Awp:are förut :) :kung: Ehh... Troligt, varför ljuger du ? :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 HUr vet du att han ljuger? bara för att han är medlem på fuska? rofl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 ´Herregud. Tror du verkligen på honom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tuffscout Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 när jag e Cs: Maverick och Desert Eagle. När är terrorist: Desert Eagle och Krieg 552. Krieg 552: 4skott: död. har sikte och har plats för 30kulor åt gången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 ´Herregud. Tror du verkligen på honom? Nej men jag är inte 100% på att han ljuger heller.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Insane-Killer Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Vad är erat favoritvapen? Mitt är M4 eller nå't så'nt heter det... =) Det är iallafall ett utav polisernas rifles... C4 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 C4? aja, om man är terro så tycker man väl om bomben men den kan man ju knappast skjuta med, eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 LoL.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doed Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Jag tycker bulpup är goast. Min favoritpistol är USP. Jag tycker inte den e så go eller så men jag vinner många usp servrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 glock/awp/coltm4/mp5/deagle :P många de ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Colten lätt äger alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 om du skulle rusha longen (dust2) med m4 och jag står o campar med awp på A så hade du inte klarat dej så bra..eller, det beror ju på om du har rediga skills med colten men det vetefan om vad man ska tro om ngn som skriver så konstigt.. "Colten lätt äger alla" skrev du..om du menar: "Colten lätt, äger alla." så är det en sak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg