Snajder_korken? Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Köp xbox eller vänta på xbox2! Skit i ps2! Jag lovar xbox ÄR bättre. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Fördelar med Xbox: 1. Mer avancerat Internet-grejjs(Live) 2. Man kan lägga in musik utan att bhöva chippa 3. Man kan spela musik medans man spelar från Xboxen. 4. Man kan chippa 5. Mycket skönare h-kontr när man väl har vant sig vid den 6. Finare design :unsure: 7. Man behöver inte köpa massa dyrabara minneskort(Man kan spara upp till 50000 savningar/H-kontr 8. 4 menyer istället för 2(som på Ps2) 9. Skönare titlar te.x Halo 1/2, Counter-Strike, Dead or alive 1/2/3/4 10. Faktist ca 200kr billigare. Billigare spel också. Nackdelar med Xbox: 1. Bullrar/låter 2. Kanske någorlunda stor konsoll. Det är just därför du skall köpa Xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Min xbox låter lika lite som en ps2:a,men det kan ju bero på att min fläkt är bytt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 vad har du för en fläkt? Vart kan man köpa en sån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?abbe? Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Ska jag köpa PS2 eller Xbox eller vänta tills Xbox2 kommer ut. :kung: vänta på Xbox 2 om du e smart! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Du ser ju starkt att du ska köpa en Xbox eller Xbox 2. Gå till Playstation 2 forumet och fråga samma sak, förvänta dig inte något mer än det motsatta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 det brukar ju vara så att dom som gillar xbox håller till här och dom som gillar ps2 håller till där... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbo78 Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 :bah: Jag är nog som alla andra små indevider här inne ...vänta tills Xbox 2 kommer ut. Kommer nog inte bli besviken. Xbox är det bästa jag någonsin har spelat :D Det e bara synd att spelen ska vara så dyra aannars är det klockrent ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 fast det är ju självklart att om han skriver xbox eller ps2 i ett xbox forum så säger alla xbox men om han hade skrivit det i ett ps2 forum hade alla skrivit ps2.Själv så har jag inget xbox men ett ps2 men jag tycker att båda är lika bra faktist så jag vet inte vad jag ska svara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Var det inte det jag precis sa ? -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 köp chippat tycker jag (men är det olagligt)? men annars köp ändå Xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 När din Xbox går sönder, ska du skicka in den chippad till Microsoft ? Sen är det mycket läckrare och orginellt att ha den ochippad :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg