softy_dbz Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 kan ngn hjälpa mig med sapphire??Jag har fastnat, jag kna inte komma till fjärde gymet.HUR kommer man till staden där gymet är???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 kolla i din andra tråd som heter typ "jag har fastnat såå på sapphire". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 kan ngn hjälpa mig med sapphire??Jag har fastnat, jag kna inte komma till fjärde gymet.HUR kommer man till staden där gymet är???? Först åker du till Mosdeep och surfar lite neråt till den ståra ön som man bara ser typ en massa berg på! Det där mörkblåa du ser vid det är djupt vatten som du kan åka ner i med hjälp av Dive! Åk in där till du ser en gång till en öppning, Åk in där åk Diva upp så har du kommit till Sootopolis och där finns det sista gymmet! Och hur man kommer in där är en annan sak, Samma med Dive! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robbz Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 alltså...jag har klarat alla gym o fått nästan alla pokémon... har jag klarat ut spelet då eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 alltså...jag har klarat alla gym o fått nästan alla pokémon... har jag klarat ut spelet då eller?? Inte om du inte klarat Elite four! Plus att det finns några mysterrium att lösa fast det flersta finns när man klarat elite four som jag prata om! :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 han kan inte komma till mossdeep om han inte klarat 4e gymmet, ddg! du ska upp till stället där man träffar lanette och sen ska man ner o krossa några stenar där man hittar fågeln åt gubben så man kan ta en genväg upp till berget igen sen kan man ta liften där team aqua/magma stått och vaktat sen när du är uppe ser du massa både magma och aqua-tränare slåss mot varann, gå uppåt och sen möter du magma/aqua ledaren sen kan du ta stenen i maskinen... gå ner och där är lavaridge! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 han kan inte komma till mossdeep om han inte klarat 4e gymmet, ddg! du ska upp till stället där man träffar lanette och sen ska man ner o krossa några stenar där man hittar fågeln åt gubben så man kan ta en genväg upp till berget igen sen kan man ta liften där team aqua/magma stått och vaktat sen när du är uppe ser du massa både magma och aqua-tränare slåss mot varann, gå uppåt och sen möter du magma/aqua ledaren sen kan du ta stenen i maskinen... gå ner och där är lavaridge! Han kan komma till Mossdeep och E4 om han har klarat alla gymmen, vilket han skrev! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 till: ouagadougo. altså du kan du hjälpa mig på mitt ämne:jag vet inte hur man får SURF PÅ SAPFIRE!!! om ouagadougo eller non annan kan hjälpa mig så jag tacksam!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Hur kommer man förbi strömarna vid öster om Slateport City som bara gör så man åker tillbaka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Hur kommer man förbi strömarna vid öster om Slateport City som bara gör så man åker tillbaka? Med Waterfall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 ptniklas,man ska åka från andra hållet!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Jagvet har kommit till palfick town och har varvat det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg