ELF Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Jag har ett litet problem med mitt XBOX. Det är så att det flimmrar lite grann på en del av mina. T.ex. om jag spelar Medal of Honor:Frontline så flimmrar livet och texten... Vet någon vad det kan vara för fel och om jag kan fixa det själv i sånna fall??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 har du en gammal teve? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Kanske inte stödjer 60 hz som det ska vara till vissa spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 TV:n är ny, vi köpte den förra året och bör klara 60hz. Fast ja tror det är XBOX:et. För det flimmrade på förra TV:n med. Och det där piiiiiiiiiiiiiiiiiiiip kvittot slrvade vi ort nästan direkt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 då är du ganska körd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Ja det kan man säga att jag är. Anntingen får jag sälja det extra billigt o köpa ett nytt eller så får jag drass med det :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 ja, om du hade haft kvar kvittot så skulle du kunna reklamera det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Jag får väl hota dom med att jag ska spränga jorden i småbitar om jag inte får ett nytt XBOX :evil::evil::evil: BIGBARRRABOOOOM :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 De e lungt ja ska ta över världen så kan vi göra de i samma veva :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Det kan vara glapp i din Scartkontakt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 23 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Det kan vara glapp i din Scartkontakt. Jag tror nästan att du har fattat fel. Hela bilden flimmrar inte. Det syns inte på hela bilden. Det är t.ex bara livet och texten som flimmrar. Men jag kan ju testa med en annan om jag får låna en av nån kompis... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Jaså. Okej, förlåt. Då bör det väl vara Xboxen det är fel på, kör någon reningsskivka eller något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg