Vart f*n är revolution, det blir ju ingen jämn omröstning om inte Revolution är med :angry:
Vilken Konsol Kommer Bli Årets Bästa?
Ds kommer ju bli årets bästa
Vad är psp för nåt och solklart röstade jag på DS
P.S April april jag röstade på PS3
Jag tror psp men psp har en nack del
Nds säljs före så många har redan köpt ds så inte många köper psp
Men jag har köpt från det företaget jag tycker mäst om NINTENDO
↗ till inläggetnär tror du att x-box 2 kommer ? nintendo ds har redan ägt ut x-box
nepp den kommer i slutet av oktober eller i början av november
↗ till inläggetTror inte det. Xbox 2 är en kraftfull spelkonsol, som alla andra konsoller, som Ps2 o kanske GC. ;) Men allafall så är DS bara en bärbar spelkonsoll, och hur bra den än blir så kan den bara inte mäta sig mot spelkonsollerna.när tror du att x-box 2 kommer ? nintendo ds har redan ägt ut x-box
Basta.
Fördomar, fördomar, fördomar...
I hela tråden ni vet t.ex. inte vad PS3 eller Xbox2 har men ni röstar ändå.
PS3 lät se bara hur bra PS 1 och PS 2 har gått för f*n..... det går ju att lista ut viken konsol som kommer att gå bäst.............
Varför finns inte nintendo Revuluion med som alternativ?
DS tror jag.
ps3
Många har röstat på NDS för det har kommit ut tidigast. och om dom hade spelat PS 3, Xbox2, och PSP kanske resultatet hade varit lite ljämnare.
Men jag tror PSP kommer vara bäst och näst bäst blir nog Xbox 2.
1. Playstation 3 kmr inte förns 2006. 2. PSP blir årets konsol. Och Xb 360 förstås, men röstade på psp ;)
Kommer Xbox 360 ha egna spel eller kan man använda dem gammla Xbox spelen till det?
Egna spel.. Såklart. Men den kanske blir bakåtkompatibel med Xbox..
I såna fall skulle det vara bra..
gammalt ämne som rein1 startade... nu vet vi att konsolen heter Xbox 360 och sånt och nu vill jag bara säga: vilken konsol är bäst
om man röstar på ps3 eller Xbox2 är man konstig för att Xbox2 finns inte & ps3 kommer ut 2006
Playstation 3 utan tvekan.
Röstade blankt, Nintendo Wii kommer äga.