ouagadougo Skrivet 30 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Att det var en bugg är ganska klart, för det såg verkligen ut som en bugg. Är det nån annan än jag som har sett detta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zampa Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Soulbreaker: Gå till en bana som typ Battlefield sen står du under höger plattform kollar åt vänster, kasta ett red shell och ->B när det kommer tillbaka på dig, på den 6:e ->B ska någon hoppa in i dig så du greppar han samtidigt som du ->B blir överanvänd = som shieldbreak. och så landar du på plattformen ovanför dig. Soulstunner (eller nåt sånt hette det): gör Soulbreaker sen fånga en annan motståndare med Z och kasta ner. Det e bl a så man gör för att få 32767 combos med mewtwo på training. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 så d var ingen bugg eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zampa Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Jo, det e en bugg. Men man har ändå givit namn till dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Jag har aldrig klarat den men jag har försökt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dashier Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 (redigerat) Har aldrig hört talas om en sån attack med mewtwo menar du att man tryck B så han laddar en boll så fastnar bowser på den vid en vägg eller något eller? förklara mer! men jag kan ha fel också Redigerat 20 Oktober 2005 av Dashier Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 snälla kan du inte fixa en länk till filmen, jag är mycket nyfiken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 HÄR är filmen på Soulbreak eller vad det hette. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Jo jo, men sånt där går det ju inte att göra... Som nån annan sa måste det vara en bugg eller rent av en konstig version... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zampa Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Tadaa! Här är filmen exakt hur man gör! Fast jag lade inte dit texter eller nåt.. men man får kolla lite :). www.freewebs.com/red_skillz under Glitches. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Har du klarat det, Zampa? Det värkar svårt orkar då inte testa iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Brr....Buggar får mig att rysa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg