Tikal Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 tog dom me gonadorf(stavning) hur ska man kunna ta "crazy hand" och "hand" med jigglypuff? jag har aldri nånsin klarat något med henne! (fatta... jag har haft spelet i 2 år :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Är det någon som har förslag om vilken gubbe man ska välja för att klara den sista event match(kommer inte ihåg vad den heter). :unsure: <{POST_SNAPBACK}>Falco :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 ta jigglypuff i din favorit färg sen ska du typ flyga över "stora feta skölddis" sen gör du ner+b om du gör rätt ska han typ flyga ur banan sen när "ännu fetare skölddis" är död äre bara o försöka vinna mot dom andra :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 hur f*n kan man klara den me ness????? har själv klarat den me jiglypuff de va as lätt klara den på 1 försöket....... kan man få sonic????(ja e ganska säkert för ja har bevis men vet inte hur man får han) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 den där bilden stämmer inte!!!! mätarna skulle vara rödaktiga när man har så mycket skadda på en gubbe! anyway... och sonic går ej att få tag i... de går jö att göra en såndär bild på PS så näpp... ingen Sonic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 (redigerat) e du säkert??? för de var en snubbe här i fuska.se som skrev en skit lång kod för att få han o sa oxo att man kunde få knuckles lr super sonic............ ;) (du kan kolla själv i fusk till ssbm) Redigerat 5 Mars 2005 av frace12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 men man kan inte få SONIC lr KNUCKLES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dennan Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Jag klarade det på trdje gången med yong Link (vet inte hur det stavas) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 ingen sonic???????? :( damn it!!! ja som tyckte de skulle va cool me han i spelet ;) B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Ork.. Nu är tjatet här igen. Hur j*vla svårt är det att fatta ? DET GÅR INTE. Välj den gubbe du är bäst med, och slåss som en galning ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 jag klara det inte försökte 2gånger och så gorde jag ett mistag jag radera alla gubbar men jag har alla 251 trofeer alla 251? det fínns över 290. Jag klarade den med jigglypuff första gången men nu har jag klarat den med Link också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 297 troféer, vad jag har lärt mig. La ner med det spelet för ett halvår sen, ofantligt långtråkigt. Har alltså inte fått alla. Har hört att man måste ha Pikmin för att få en trofée (?). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg