AHMEDE Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 (redigerat) men shit man gor till bandit camp o koper pizza plains der men nej txh för complicerat för 100 plains 5k 200 plains 10k så sa du va? seljer non 316 silver eller mindre? Redigerat 2 Mars 2005 av AHMEDE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 man måste va cooking 35... :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 men shit man gor till bandit camp o koper pizza plains der men nej txh för complicerat för 100 plains 5k 200 plains 10k så sa du va? seljer non 316 silver eller mindre? jag har inte bestämt mif för priset än...men säg du hur mycket du vill ha per pizza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 hmm om den ska va me tomat och cheese kanske 100 eller 150 each för de ger liv och cooking lvl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 hmm om den ska va me tomat och cheese kanske 100 eller 150 each för de ger liv och cooking lvl ok, vi säger så här....jag vill ha 100 pizzor och du får 100gp/pizza så på 100 pizzor så får du 10k.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 (redigerat) kanske, e de inte bättre me raw lobbys för att koka? de e så jobbit at fixa uncooked pizza Redigerat 2 Mars 2005 av AHMEDE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 2 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 jag orkar inte fixa ´kan f*n inte var draynor village ligger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 kanske, e de inte bättre me raw lobbys för att koka? de e så jobbit at fixa uncooked pizza tyvärr men jag behover pizza......ska bli member snart och göra ananas pizza det är därför jag behover pizza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 1k det är ju jätte mycket jag har ca 800gp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 4 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 MEN!! Över till mitt ämne nu ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 jag får rune scimmys av fire gints jag sålde 2st för 40k loool jag glömde bort dig sry! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 5 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 ohh.... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.