Hoppa till innehåll

Vem Faller I Kriget?


Zeem
 Dela

Vem FALLER/FÖRLORAR/FÖRSVINNER i kriget?  

136 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Microsoft

+ windows bra, microsoft gjort windows, microsoft gjort xbox, xbox bra, så tänker förmodligen en del (jag håller inte med om att nåt av dom där sakerna är bra, död åt xbox)

 

Helt rätt! :D själv tror jag på Nintendo i konsollkriget, dom har ju de bästa spelen (tycker jag)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 119
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Bill Gates är en girig människa som inte tänker på nåt annat än att alla barn ska bli feta och spela på hans lika feta konsoller.

 

det är inte riktigt sant. visst han e girig,nej jag försvarar honom inte för jag tycker han är nördig och girig men han skänker faktiskt flera miljoner/miljarder kr om året och han och hans fru är ofta nere i afrika och hjälper till med att gräva massa grejer(fråga inte varför men det bara är så). säg till mig om det redan stog för jag orkade inte läsa genom dem 2 sista sidorna :zzz:

 

för övrigt tror jag att ingen kommer crasha men jag tror nog att nintendo säljer sämst. det gjorde dem den här gången men sen så e nintendo konsollerna typ hälften så dyra som dem andra så jag håller mig nog till nintendo även om det är fjantigt. det är kul ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jocke2004

revoloution kommer ju äntligen få stora skivor och förmodligen nätspel så det kommer det gå bra för tror ja

ps3 kommer bli som vanligt antar jag och men japANERNA LÄR JU GILLa det så det blir nog bra för dem

xbox 360 lär inte bli bra alls typ ingen japan kommer vilja ha det och det SUUUUUGEER!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Nintendo ramlar självklart inte ner i h*lvetet.Det kommer alltid att finnas i himmeln som Guds favorit spel-företag! :)

Men djävulen kommer att krossa Sony och mossa osv :evil:

 

Kan jag få sätta in detta i biblen? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...