Hoppa till innehåll

Vem Faller I Kriget?


Zeem
 Dela

Vem FALLER/FÖRLORAR/FÖRSVINNER i kriget?  

136 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 119
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Soney kommer inte att försvina deras konsoler går för bra. Nintendo tror jag inte häller kommer att försvin, för dom har varit med förläng. Men om jag säjer bara om Nintendo kommer att försvina så försviner dom aldrig het... dom kanske sluter upp med att göra konsoler men aldrig spel...... Microsoft hoppas jag försviner. Jag tror inte X-box har gåt så bra.. här i europa har det nog det kanske i Usa också men inte i Japan..

 

Jag hopas starkt att microsoft lägger ner skiten med att göra konsoler!!! för X-box sugger så j*vla hårt... + att dom har fått det roligaste spelet till sin konsol ABE!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen kommer att gå under. Alla har sin kvalite, och en framtid. Men måste säga att Nintendos knän varit svaga de senaste åren. Fast Nintendo har fortfarande sin Kreativitet att få fram nya udda varianter som skiljer sig från mängden. Nintendo kommer alltid att ha sina anhängare/fans. Själv tycker jag att Nintendo har mera inriktning åt spelglädje hela tiden och struntar i att ligga högst tekniskt. Medans XBOX kanske är lite mer åt data hållet. Sony ligger väl lite emmelan och allt behövs ju på marknaden. Synd att en dröm med sammanslagning aldrig kommer att förverkligas.

 

Visste ni att Nintendo från början var en utav grundarna till Playstation. Så egentligen har dom ett litet finger på maskinen. Det var från början ett samarbete mellan Nintendo och något annat företag (Philips tror jag dte var). Sony hade också ett finger med i spelet. Projektet lades ner, fast Sony tog upp projektet på nytt och började arbeta med den igen!

 

 

Jag tror att du har fel.... Philips har en egen konsol, det var Philips själva som tog upp projektet det är därför Philips har mario och Zelda spel till sin konsol för att Nintendo la ner Philips för sent. Det var inte Soney som tog upp projeket utan Philips men den konsolen gick så dåligt att den aldrig nåde europas vägar..

 

Jag kan ju också prata i natt mössan men så har jag för mig att det var :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nintendo kommer nog att leva kvar längst, de var först. Sony är iaf japanskt, precis som Nintendo, men sen kommer Microsoft från USA in och försöker tjäna pengar. Räcker det inte med datorer och den branchen?

Jag tror, och hoppas att Microsoft och X-box försvinner! :)

Undrar vad som händer när Shigeru Miyamoto (Felstavat, tror jag?) dör..?

 

Edit: Felstavning... <_<

Redigerat av FireFly
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...