putte-93 Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 orginalet är klart BÄST!!!!!!! min kompis har orginalet och de e klart snyggast!!!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flydiverny Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Undrar vad ni sakt om orginalet var den rosa varianten -.- Och omg lixom "ORGINAL" x10 lönt och skriva det så mkt? Typ drygt och läsa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Tur att jag inte skaffat DS än... jag älskar blått! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Jag skulle inte vilja ha rosa :lol: Bara om jag var tvungen. Resten av fergerna spelar det ingen roll om ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flydiverny Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Nej nog inte så många killar som vill ha rosa därför tog jag det som exempel :P Undrar hur en lila ds skulle se ut tror det skulle se ganska skumt ut :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 jag har orginalet:lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 jag har orginalet :lol: jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Den rosa var grymmast! :P Skoja, den svarta tycker jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Spelar roll vilken färg varför är orginalet så bra? Köpte alla orginal färgen till gba sp? Svart var ju snyggast.. Undrar om det är svårare att få tag i stylus pennor till de där... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 (redigerat) den svarta var ganska cool men jag gillademest originalet Redigerat 27 Mars 2005 av _Navi_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Tycka alla var riktigt läckra.Den råsa var cool :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Tycka alla var riktigt läckra.Den råsa var cool :D rosa*..... Vet någon när dem här kommer ut i butiken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg