Hoppa till innehåll

Invandrare-kriminalitet

Gäst Fuel

Rekommendera inlägg

Gäst Fuel

VArför bråkar utlänningar/muslimer/mörkhyade så mycket? Jo det ska jag säga: Deras j*vla hiphop musik uppmanar till det. ''Gangsta'' rappare o.s.v. Att man kan tycka att det är coolt att ''baxa'' från en affär bara för att få respekt av kompisarna som oxå är utlänningar. Religionen. Islam uppmanar till våld&död. Det står i djihad att man ska döda&strida för Allah. Länge leve kristendomen! utlänningar/muslimer/mörkhyade tycker alltså att det är coolt att uppföra sej illa,sno,slå och t.o.m mörda. Det blundar regeringen&riksdagen för bara för att inte få rasiststämpeln på sej. Men f*n Göran Persson ÖPPNA DINA j*vla ÖGON!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 138
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jihad betyder kamp eller strävan och härstammar från jahada med betydelsen att anstränga sig. Jihad ingår som en plikt inom islam och är kampen mot det onda, det orättvisa.

Jihad är ett samlande ord för två grundstenar i den muslimska tron, större Jihad (Jihad Akbar) och mindre Jihad (Jihad Asghar). Större Jihad handlar om hur man ska göra sitt yttersta för att leva efter guds vilja, den står för kampen mot sina drifter och mot s*tans frestelser. Det mindre Jihad i sin tur handlar om att försvara Islam mot angrepp. Notera att endast försvarskrig berättigas i Koranen.

Jihad är föreskrivet för er även om ni har motvilja för det och det kan vara så att ni har motvilja för en sak som är bra för er och att ni tycker om en sak som inte är bra för er. Allah vet men ni vet inte. (Koranen 2:216)

<_<

Länge leve kristendomen!

Korståg någon?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Herregud, Fuel, vad du generaliserar. Att vara våldsam har inget med hudfärg eller härkomst att göra och suna har förklarat för dig att islam inte alls uppmanar till våld annat än vid försvar. Vad gäller hip hop, så finns det säkert många texter med aggressivt innehåll, men alla utlänningar/muslimer/mörkhyade lyssnar inte på hip hop och det finns många svenskar som lyssnar på hip hop också. De flesta mörkhyade och muslimer tycker INTE att det är coolt att misshandla och mörda.

För resten, hur har det helt plötsligt blivit så mycket rasism på fuska? Eller har den alltid funnits här? Tråkigt, i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Orka whajna, Fuel.

Är du så j*vla pendatisk och prydd själv, så får du väl f*n vara det. Kom inte hit och whajna över att muslimerna förstör vårat land, det är sånna som du som gör det.

Rosengård är ett område i Mamlö, som säkert många känner till, ett ställe där bland annat fotbollsspelare som Zlatan Ibrahimovic växt upp. Jag bor själv inte på Rosengård men jag vet hur det går till.

På Rosengård är det lugnt, stället består av utlänningar, endast en liten fjantig svensk på vissa ställen. Dessa utlänningar har inget att oroa sig över, eller kämpa emot. De behöver inte kämpa mot dumhuven som inte tycker dom har rätt att leva, att de bara ställer till problem. Därför är Rosengård ett lugnt ställe, därför sånna som du, Fuel, inte är där och hackar på dom.

Jag känner många schyssta utlänningar, och jag känner till väldigt bråkiga också. Men dom är så som personer. Men så fort det framkommer personer som whajnar sönder över deras ursprung, så kämpar dom emot, istället för att glida med och stå ut med allt skit snack.

Om du nu hatar Sverige så j*vla mycket för att landet är tryckt av hiphopare, så dra här ifrån för f*n. Om du inte står ut med Sverige, stick då. Vi bryr oss inte.

Sverige är såhär, och det är inget som du kan ändra på.

Utlänningarna sköter sig så länge vissa håller käften.

Sen finns det bråkiga utlänningar som personer, det håller jag med om. Och det är inget vi kan ändra på, det finns många bråkiga svenskar också. Inget att förändra hos dom heller.

Sverige skulle bli mycket bättre om vissa höll käften, koncentrerade sig på sig själv och inte hackade på de som inte uppför sig likandant som ni, pedantiska rasister som inte har något vettigt att skylla på.

Detta är vad jag tycker, och tror, ingenting som någon kan ändra på. Sen får ni själva tycka hur ni f*n vill. Mig kvittar det.

Redigerat av Mellanmjölk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Invandrare och Kriminalitet....hmm

Jaa, det där med hiphop och allt tror jag inte har så stor influens på personer att den kan få människor att begå brott.

Men jag gillar inte statistiken över hur många invandrare det är som sitter i landets fängelser. Själv tycker jag som sagt att invandrare(alla nationaliteter) inte skall få ha samma rättigheter som de andra. Därför skall en invandrare som begår brott utvisas till sitt hemland och ta straffet där. Det skall inte tas någon som helst hänsyn till om hemlandet är i krig eller annan konflikt.

Det finns alltid ett val och gör man valet att begå kriminella handlingar får man vara beredd på att ta sitt straff.

Om något liknande skulle införas i Sverige, tror jag att rasismen skulle minska, eftersom att det bara skulle finnas laglydiga invandrare kvar.

Vi borde åtminstone införa något sorts test för invandrare som valt att flytta till just Sverige.

Men denna rättmätiga fruktan alla partier har för att bli kallade rasister gör att detta aldrig skulle komma på fråga. Tänk er att Göran Persson säger till media att han skall införa något sorts inträdesprov eller kanske utvisa invandrare som begår brott..

Vad skulle stå skrivet i dagstidningar och tabloider dagen efter tror ni?

[EDIT] Såg inte Apocas inlägg förrän nu om att det var en ny lag på gång. Hoppas att den införs!

Redigerat av Jokinen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

80% säker på att du endast är en Wannabe Rasist, Fuel.

Och även om du väljer denna j*vla åsikt för att vara tuff, så hoppas jag f*n att du tänkt igenom skiten.

Det är mycket sämre att vilja vara rasist än att vara rasist. För den delen är rasism fortfarande idiostisk, eftersom t.ex hudfärgen på en neger inte beror på att han är dum i huvet utan för att hans hud är anpassad för att leva i sådan värme.

Och att muslimer är bråkiga har inget med att dom bara är det, och hiphop, nej. Det har med att vi "svennar" är så j*vla taskiga mot dom. Och att dom kämpar emot. Vilket är rätt, dom försöker visa att vi rasistsvenskar är dumma i huvet.

I arabland är det alldeles lugnt, i alla fall inga brott. Där handlar man broderligt kameler av varandra, och inte går runt och spöar upp svenskar och uppför sig kriminellt. Tänk igenom den här j*vla saken, Fuel.

Om du själv skulle varit utlänning och kommit till Sverige, skulle du vilja bli behandlad som dom blir idag ?

Självklart inte. Och deras uppförande har inte nåt j*vla skit att göra med Hiphopen. Det är mest amerikanare som lyssnar på Hiphop/Rap, och när dom kommer till Sverige så uppför dom inte sig konstigt. Eftersom vi inte uttrycker ett sånt hat mot amerikanare, utan hatatet kommer mot svarta och muslimer.

Helt j*vla dumma i huvet är ni.

Seriöst.

~Ursäkta om jag använda grovt språk, bli bara så f*n förbannad på rasister som inte har nåt annat att skylla på än svarta och muslimer~

Redigerat av Mellanmjölk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Fuel

Wannabe rasist? hade jag velat vara rasist hade jag vart det,men jag é kristen patriot,din whajnande muslim.

Redigerat av Fuel
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wannabe rasist? hade jag velat vara rasist hade jag vart det,men jag é kristen patiot,din whajnande muslim.

HAHAHAHAHAH "kristen patiot" ojojoj det var det roligaste jag hört idag :lol: (även utan felstavning)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...