Hoppa till innehåll

Invandrare-kriminalitet

Gäst Fuel

Rekommendera inlägg

• Svar 138
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

men alltså fuel om det hade blivit krig i sverige norge och danmark hade du stannat kvar? det undrar jag för om du då flyr så blir du utläning i det landet du flyr till. och nästan alla länder har utläningar!½ :bah:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla är inte alls lika värda. Bara när man födds, sen värderas man efter vad man gör i livet. Vissa männsikor som Usama eller Saddam har inget värde, de ska dö.

EXAKT!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Perisoreus

ALLA människor är lika värda oavsett vad de gör, hur de ser ut, religion, sexuell läggning. T.o.m. sådana som George W. Bush.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ååhåå. Snälla Superman, kan du höja min månadspeng ?

Bush är f*n rättså korkad :huh:, eller nja, det berors väl på hur man ser på det.

Att ränna in i ett sandigt land och skjuta ner allt är ganska osmidigt. Tycker jag. Sen att knycka landets olja är också ganska småruffsigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför spränga norge? där har det inte vart några terroristattacker! Det är ju därför han åker till Särkland och ställer allt till rätta och tar olja som betalning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det låter helt sjukt!!! Du måste missuppfattat det, ingen kan väl vara så korkad!?

jo så är det 'om man dödar sonna som inte är i islam så kommer man till paradise' ungefär så är det jag tycker också att islam 'reglerna' är helt sjuka men då måste också dom som läser det, tror på det och gör det vara helt 'sjuka'...

(menar inget illa) men alltså dom som gör sånt har kanske en sjukdom så dom blir lite 'konstiga' eller så tar dom droger men dom är lika smarta som oss svenskar så dom är inte dumma i huvudet för dom har det inte lika lätt som vi

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...