Jellyfish Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Alla är inte alls lika värda. Bara när man födds, sen värderas man efter vad man gör i livet. Vissa männsikor som Usama eller Saddam har inget värde, de ska dö. Och ännu mera George W. Bush. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 men alltså fuel om det hade blivit krig i sverige norge och danmark hade du stannat kvar? det undrar jag för om du då flyr så blir du utläning i det landet du flyr till. och nästan alla länder har utläningar!½ :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Tycker du inte att Kristendomen har konstiga ideer ? Te.x att det är en synd att kn*lla Man ska bara he sexuellt omgänge inom äktenskapet, enligt kristendomen. Är du präst och katolik får du inte ha det alls, eller gifta dej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Alla är inte alls lika värda. Bara när man födds, sen värderas man efter vad man gör i livet. Vissa männsikor som Usama eller Saddam har inget värde, de ska dö. EXAKT!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 ALLA människor är lika värda oavsett vad de gör, hur de ser ut, religion, sexuell läggning. T.o.m. sådana som George W. Bush. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Fast fuel och Xade tycker att dem vita är mer värdare än dem svarta det är det inte alls ! era bort skämda snor valpar ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Jelly sluta snacka illa om Bush, han är mycket mer värd än många andra, han är en Hjälte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Ååhåå. Snälla Superman, kan du höja min månadspeng ? Bush är f*n rättså korkad :huh:, eller nja, det berors väl på hur man ser på det. Att ränna in i ett sandigt land och skjuta ner allt är ganska osmidigt. Tycker jag. Sen att knycka landets olja är också ganska småruffsigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 USA behöver oljan bättre, USA rättar bara till där... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Dags att spränga Norge dåja, jag skulle behöva nya skosnören. Lite slitna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Varför spränga norge? där har det inte vart några terroristattacker! Det är ju därför han åker till Särkland och ställer allt till rätta och tar olja som betalning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Det låter helt sjukt!!! Du måste missuppfattat det, ingen kan väl vara så korkad!? jo så är det 'om man dödar sonna som inte är i islam så kommer man till paradise' ungefär så är det jag tycker också att islam 'reglerna' är helt sjuka men då måste också dom som läser det, tror på det och gör det vara helt 'sjuka'... (menar inget illa) men alltså dom som gör sånt har kanske en sjukdom så dom blir lite 'konstiga' eller så tar dom droger men dom är lika smarta som oss svenskar så dom är inte dumma i huvudet för dom har det inte lika lätt som vi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg