Gäst Pcplayer Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 ida gjorde jag ett nationelt prov f*n vad det pirrar tänk om man inte klara det klara ni det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Jag har inte gjort alla prov än men jag har börjat som smått i svenskan. Jag har fått godkänt iaf =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 okej andra får ochså skriva i denna tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Jaa, har ju gjort det ett par gånger, så blir inte direkt pirrig. Och vad spelar det för roll om du inte skulle klara det? Du får ju inte direkt IG i ämnet bara för att du inte klarar ett nationellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Okej, jag undrar LINK_BLUE, pratar du om nat. proven i 5an eller nat. proven i 9an? För 9orna hade inga prov idag ju...O__o;; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 men svensak proven i 5:an var ju assvåra >_______> det var nå j*vla en tjej sprang med en sköldpadda från en kille med kalsonger som åkte i en båt; Hur kände flickan sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 För mig var de väldigt svåra i 5an...>_> Kommer inte ens ihåg vad det var på proven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 (redigerat) För mig var de väldigt svåra i 5an...>_> Kommer inte ens ihåg vad det var på proven. Tre prov i varje ämne har jag för mig att det var Engelska: Ett där man skulle prata med en kompis på engslka inför läraren Ett grammatikprov Hörövning Svenska: Grammatikprov Skriva en berättelse ???? Matte: tre vanliga prov tror jag Jag skrev vilka sorters prov det var på nat.proven i årskurs fem Redigerat 11 Mars 2005 av Spirtual Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Jag har nu passerat svenska delen i nat. prov. Vi hade att skriva uppsats, muntligt och läsförståelse. Bara engelska och matte kvar =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 jga har kvar en hel del jag har gjort ett i matten samt engelska och svenska men jag ska göra ett idag i matten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 ja å två av min kompisar va de bästa på de nationella proven i våran klass de i femman asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.