Guggo Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 LOL ! de är bröder ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 alla vet att capones världsbild är lite "annorlunda" jämfört med vad som är "normalt". 1. Xade är min storebror... 2. Vad betyder extremkonservatist? 3. Bra att du håller med att de inte ska få adoptera. Synd bara att du inte håller med till fullo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 att du är ruskigt mycket år höger. Inte som moderaterna eller Kd utan mer som Sverige demokraterna eller något annat patrask Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 jag är inte rasist men jag tycker verkligen att högern är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Högern är bäst för alla människor som bor i städer (Haparanda är visserligen officiellt en stad med stadsrättigheter m.m., men verkligheten är inte så solig (iallafall inte innan vårt SOCIALDEMOKRATISKA kommunalråd lyckades få hit IKEA)), men personer som bor lite längre bort från Stockholm, Göteborg eller Malmö kommer inte att vinna något på att högern skulle komma till makten. Sammanfattat är vänstern för hela folket och högern bara för stadsbor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 jag är en stadsbo så varför skulle jag inte rösta på moderaterna... alla borde göra det, sverige blir ett bättre land då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Det skulle leda till att Sveriges redan nu överbefolkade städer skulle bli ännu mer överbefolkade när människorna tvingas flytta in till städer. Det leder bara till mer våld och problem (speciellt mot alla redan nu diskriminerade minoritetsgrupper). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 jaha? och nu till det negativa... det är ju bra att det blir folk i städerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Avgaserna och stressen i städerna leder till sämre hälsa och ökad risk för hjärtinfarkt, stroke m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 jaha men om man väljer att bo i en stad får man räkna med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 men vad tusan har det med homosexuella att göra ? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 jag vet inte det var han som börja snacka om det. tydligen är det inte bra för dem som bor på landet om homosexualiteten skulle förbjudas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.