# 21 Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Om alla tycker som jag blir jag ju glad för att allt blir som jag vill... varför skulle jag tycka annorlunda? Du finns bara inte! Faan vad du är underbar Xade! Det här forumet skulle inte vara ett skit utan dina inlägg här i Debattforumet. Det är det som gör att jag stannar kvar på sidan. Mitt förslag är iallafall att vi tillsätter dig som världsdiktator & ser till att ALLA tycker precis som du i alla frågor, de som inte håller med avrättar vi. Vad tycks? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 *rymmer till inre Gobiöknen* så alla mina inlägg medans Xade inte var här var inte värda ett piss då ? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Om alla tycker som jag blir jag ju glad för att allt blir som jag vill... varför skulle jag tycka annorlunda? Så brutal är inte ens jag. Tycker du att jag tar i FÖR mycket? Ska försöka ta det lite lugnare... men jag måste ju få utrycka mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Ehm, inte så brutal kanske, men ack så trög :D , tycker nog att menigen i #21 inlägg är glasklar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 jag fatta inte riktigt vad han menar? vill han att jag ska sluta skriva? eller lugna ner mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 jag fatta inte riktigt vad han menar? vill han att jag ska sluta skriva? eller lugna ner mig? Gå och kn*lla dig själv helt enkelt, verkar vara det enda som passar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 hahaha, ! klockrent nessen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Jaha... starka ord av en liten pojke. Men jag anmäler ändå. Kom igen, håll er till ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Jag tycker att ni verkar väldigt intresserade av detta ämne, ta och testa lite så får ni det gjort, även om xade vore bög skulle jag skita i deta ämne, vilken totelt vettlös tråd, var det mest korkade jag nånsin hört -.- Homosexualitet en sjukdom (?) HAH.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Det är inte korkat det är sant. Homosexualitet är sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Jaha... starka ord av en liten pojke. Men jag anmäler ändå. Kom igen, håll er till ämnet. uj,uj,uj.... orka anmäla, som de säger i England " Suck it up and be a man" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 har redan gjort det. och det är inte det första från nessen. Hoppas bara han blir varnad. varför skulle jag inte göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.