MrKenway97 Skrivet 21 November 2014 Rapport Dela Skrivet 21 November 2014 Skulle inte vilja att någon korvryttare eller flata adopterar mina barn inte, men det är bara jag. De ska ha riktiga kärleksfulla normala familjer om något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 November 2014 Rapport Dela Skrivet 21 November 2014 Skulle inte vilja att någon korvryttare eller flata adopterar mina barn inte, men det är bara jag. De ska ha riktiga kärleksfulla normala familjer om något.Om det homosexuella paret är väldigt kärleksfullt och normalt, skulle du kunna adoptera bort det då? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 23 November 2014 Rapport Dela Skrivet 23 November 2014 Om det homosexuella paret är väldigt kärleksfullt och normalt, skulle du kunna adoptera bort det då?Sa precis normalt, normalt är inte att göra det onaturliga, dvs ha samlag med en samkönad person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 November 2014 Rapport Dela Skrivet 23 November 2014 Sa precis normalt, normalt är inte att göra det onaturliga, dvs ha samlag med en samkönad person.http://skostorlek.bagaboo.net/wp-content/uploads/2011/03/gay-lions.jpghttp://sv.wikipedia.org/wiki/Homosexualitet#Homosexualitet_i_djurv.C3.A4rldenÄr det onaturligt när naturen gör det?Låt mig också påpeka att ståndarna är närmare varandra än vad pistillerna är. Anses detta onaturligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 November 2014 Rapport Dela Skrivet 23 November 2014 (redigerat) Sa precis normalt, normalt är inte att göra det onaturliga, dvs ha samlag med en samkönad person. Varsegod, utbilda dig: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_animals_displaying_homosexual_behavior https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_mammals_displaying_homosexual_behavior https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_birds_displaying_homosexual_behavior Plus att homosexualitet är genetiskt så jag har svårt att se hur det skulle bli kunna bli mer naturligt än så. Redigerat 23 November 2014 av Dave37 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 25 November 2014 Rapport Dela Skrivet 25 November 2014 Skulle inte vilja att någon korvryttare eller flata adopterar mina barn inte, men det är bara jag. De ska ha riktiga kärleksfulla normala familjer om något.Mm jag håller helt och hållet med dig, fy fan för hetero par!!!!!! :verymad: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 25 November 2014 Rapport Dela Skrivet 25 November 2014 homosexuela är som en cancersvulst på samhället lol har hört det nånstans 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 30 November 2014 Rapport Dela Skrivet 30 November 2014 Skulle inte vilja att någon korvryttare eller flata adopterar mina barn inte, men det är bara jag. De ska ha riktiga kärleksfulla normala familjer om något.Tjejer ok, inte killar. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Belissima72 Skrivet 8 Maj 2016 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2016 Jag tycker de skall få adoptera. Som sagt, homosexualitet är en läggning och ingen sjukdom. Angående att bli mobbad för att ha homosexualla föräldrar... Ett problem ja. Men är det verkligen så utbrett? Hursomhelst, problemet ligger hos mobbarna. Angrip det istället för att förbjuda homosexuellas rätt att adoptera.Jag håller med dig till ett visst sätt! Men ändå tänker jag på barnen. Mobbarna finns där alltid och det kommer säkert bli värre! Homosexualitet är ingen sjukdom anser jag! Sen att många andra homofober behandlar dem som om det vore en sjukdom är helt absurt!! Jag har bästa vänner som är homo. Inget fel i det bara att skulle de adoptera ett barn hade jag nog gått emot dem!! :o :o :wacko:Sen kan jag tycka att det är diskriminering när heterosexuella tycker att det är mer normalt med lesbiska tjejer... Varför eg??Det är väl fan samma sak där!!Tjejer ok, inte killar. Amen snälla skojar du? Varför skulle det va bara tjejer?? Det blir ju samma sak för barnet att inte kunna ursklija mamma och pappa!! Där har du heller inte en mamma oc en pappa!!! Diskriminering !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solen30 Skrivet 29 Juli 2016 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2016 Tycker alla har rätt att skaffa barn oavsett sexuell läggning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
juliettejacks Skrivet 6 Augusti 2016 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2016 De borde ha all rätt att skaffa barn, de är inget sämre än en man och kvinna tillsammans. Varför måste man som föräldrar ha två olika kön för att få ha barn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.