Manga Master Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Son-Gohan - Gohan var min favo i DB Manga Master - Gillar manga och anime men det verkar som om jag är mer av en Anime Master :P Känner igen de flesta "gamla" namnen som tagits upp här. Varit på fuska en längra tid så man kan väl säga att jag känner "alla" på nåt vis :P Har tänkt byta till nåt Manga/Anime namn men jag tror inte jag gör det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 1. Blaster 2. SuperSonic 3. Fusion_dragon 4. ZuperZonic 5. Anorectic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 BLASTER LOL HAHAHA DU ÄR ETT VIRUS HAHAAHAHAAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Har bara hetat CiR3 vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 (redigerat) Guggo..låter som nå't tjockis namn... äh, håll käft bensin..... guggo är en slags förenkling av mitt vanliga namn, Redigerat 2 April 2005 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Jag heter james och gillar James Bond Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Uhh...ska se....XD Minns inte ordningen...XD 1:Elle889 2:Sheik 3:Fierce_Diety 4:Chi 5:Chibi 6:Kurojaki Tror det var så....har nog missat något..känns det som ^^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Steve-o Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Förut var det Tutankoopa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Hjälp mej nån..Haft runt 10-12 namn ungefär.. Aja några kan jag iallfall Andreas, Ringwraith, Vector, Nice smilie, Urghul, Andy o numera Poff.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 M3ga och sen _Otaku_ (i vilket betyder manga/anime-f*n) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 För var det King_of_Cheats ( Kallad King_of_Spam av # 21) Nu är det Bure^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Ööh.. Trunks Omega Ness~ NesseN Alla utom NesseN är extremt fåniga och borde vara straffbara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.