Findus3 Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 rasmus-Orson Jr-Diddy-Conker-Typhoon Typhoon=Bäst :) Jag tror jag har glömt nån mellan Orson Jr och Diddy :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 oj....tror de va sime mario sonic02 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Vad har ni haft för Användarnamn här på fuska mina är: 1. playstation_suger 2. Mario_Master 3. Ike 4. Tutankoopa Vilket namn tyckte ni bäst om? Skriv era nu!! Jag har: GameGirl93 Games_Girl93(tror jag den heter för jag kan inte komma in) :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Sonic02, har du inte hetat BabyMario under en tid också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Sonic02, har du inte hetat BabyMario under en tid också? kanske...men var de itn du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Naj jag hette BabyLuigi under typ...5 minuter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 (redigerat) Jag ska bbyta namn någon gång nu under helgen kanske men jag vet inte vad jag ska heta ;) Redigerat 9 April 2005 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Playstation_suger Mario_Master Ike Tutankoopa (Avstängd) :angry: :cry: Steve-o Troll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Men Troll.. Som jag ser det har du 2 användare. Och det får man inte ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 han kanske avregistrerade sin första (nesseN) och gjorde en ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 "Tutankoopa (Avstängd)" Det bevisar väl det mesta, Tutankoopa blev bannad igår tror jag. Och han gjorde sin Troll igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Har alltid hetat Snake över allt, på forum där det är upptaget så blir det Xenomorph, och när även det är upptaget, Snake-X, när jag blir desperat: Snake114 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.