Autobahn Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Skrivet 3 Mars 2005 Hej! Om några dagar kommer en ny sajt kallad TigerDesign komma ut på nätet. Det är jag som byggt den. Jag undrar ifall någon här eller någon ni känner skulle kunna göra ett bannerbyte med mig? Det ska helst vara i kategorien Photoshop men andra kan gå bra också(dock inte spelsidor). Ja, du som är intresserad, Slå en signal via PM eller skriv i tråden.. :) Citera
Burken Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Skrivet 3 Mars 2005 ja fattade inte va du menar "banner byte"? Citera
Autobahn Skrivet 3 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 3 Mars 2005 Jo! Om jag t.ex har en pytteliten Banner bara 100x100 så kan andra länka bilden från sin sida och tvärtom. Citera
Burken Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Skrivet 3 Mars 2005 aha en sån lite skit banner...nu fattar ja Citera
epaaj Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Skrivet 7 Mars 2005 vad är en banner? En bildlänk. En sida har en bild där det står lite vad som finns på sidan för att göra reklam och så tar någon bilden och lägger upp på sin sida och gör en länk. Citera
Gäst Andreasswf Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Skrivet 7 Mars 2005 banner ? blir man bannad eller? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.