Xade Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 jag vet. men jag kan ju inte säga vad andra tycker så klart jag säger vad jag tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 sån tur att du för göra det på fuska.se då, rasism iallafall, eller nja, kanske inte. porr kan du lika väl dra nån annan stans. liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 men vad vore världen utan porr? får man sprida rasism på fuska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Varför skulle man få det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 mem skrev nåt liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Okey bara undrade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 porr är naturligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Jag läser aldrig. Kanske bara några rader här och där i texten. Det är ju så mycet text och det står ju nästan alltid samma sak till alla spel och websidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 porr är naturligt. vaddå naturligt?tjejer som stönar oavbrutet i en halvtimme är mest äckligt tycker ja. Har du över huvud taget några argument för porr?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 porr är för det första film. film är för det andra rättså fejkat. porr är fejkat i 70% utav fallen. porr och snusk är någonting som människan njuter av, det är inget fel med att titta på det. du kanske gillar nåt annat. ta bilar t.ex, du kan titta i en bilkatalog, nån kan titta i en porrtidning. det är dom som viker ut sig i porren som är dumma i huvet, inte marioteten som tittar på det. m0gna. ~Lagom offtopic, men wtf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 off topic eller vad...? starta hellre en ny tråd. <<<<BACK TO TOPIC>>>> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 off topic eller vad...? starta hellre en ny tråd. <<<<BACK TO TOPIC>>>> Nu blir jag väldigt trött på din smygspamm Nico.Försök att inte skriva "Back to topic" hela tiden. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.