Gäst ymphinorx Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Jo, det har jag också sett. Vill någon visa den i skolan, så gör de nog de ändån. Det beror på för läraren som har lektionen måste godkänna filmen innan den får ses. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 jao, själv spelade jag en version skräckfps för ett tag sen. gratisspel, rätt okej faktiskt. där kom en lång radda med prylar man inte för göra med spelet (förtext som inte går att klicka sig förbi). det roligare var nåt i stilen med, The game should not be gamed at the dark nights. Otherwise, buy some nice smelling freshypants. You will let the poo of scary run down your knee. (nåt sånt var det, lite improvisation bildat på det jag kommer ihåg). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Det med oljeplattformar har med att göra att folket som jobbar där ofta bor där under en viss tid, sen åker de hem..Sen kommer de dit igen osv. Alltså vill dom också ha nått att se på kvällarna? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Det med oljeplattformar har med att göra att folket som jobbar där ofta bor där under en viss tid, sen åker de hem..Sen kommer de dit igen osv. Alltså vill dom också ha nått att se på kvällarna? ;) Men var det kopps så förstår man kanske att det stod oljeplattformar.Den är ju en komedi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 det srår på flera filmer...ö utom på de jag gör där står motsatsen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 OK för att avra lite seriös. Hur många jobbar igentligen på en oljeplattform jämför med hur många som går i skola? Och hur farlig är det om en eller två oljeplattforma får se en film?? Lite onödigt av filmmakarna att skriva det egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Jag kan inte förstå VARFÖR filmer inte får visas på oljeplattformar!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 De tycker att man bara ska anvnäda filmerna för privat bruk. Alltså inte visa upp de för andra, på t.ex oljeplattformar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 ok. Men varför bara för privat bruk? Det står ju i början på nästan alla filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 ok. Men varför bara för privat bruk? Det står ju i början på nästan alla filmer För att fler och fler då måste köpa filmen för att få se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.