Zvampen Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Tja Någon som gillar The Ark? Jag köpte en singel med dom. Så att dom sångerna jag har hört av dom är: 1 of us is gonna die young. Och: Get it right. Om ni vet någon annan the ark låt skriv då här. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 nja..har gillat dem, men är inte så förtjust längre. father of a son joy surrender (=bäst) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 den första låten på deras nya är rätt ok¨: tihis piece of poetry is meant do do harm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Gillar dem inte...alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 tyvärr är de ju lite bögiga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 ja gillar dom inte häller dom är för bögiga och mesiga låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 hahaha.. The Ark. Mogna. Värdelöst ju ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Jag tycker att vissa låtar är bra, tex den nya: one of us is gonna die young Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Tja Någon som gillar The Ark? Jag köpte en singel med dom. Så att dom sångerna jag har hört av dom är: 1 of us is gonna die young. Och: Get it right. Om ni vet någon annan the ark låt skriv då här. :cool: Dom är för bögiga för min smak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 De är oki Im not gonna die young Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Dom är ganska bögiga ja, men jag lyssnar på musiken och den är ju ganska bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Kan ni förklara vad ni menar med "bögiga" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.