Ferrie Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Hej, vill ha tag på några bra låtar.Någon som vet någon extremt bra låt. Ingen punk, hip-hop, RnB, o sånt. Helst någon "goodies". Typ pop, eller nån riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Green Day- American Idiot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 VA FALLS...är inte Green Day punk? Cosmo4 med "Mexico" (lite cool)...nån blandning mellan Dance å hip hop...stuk men va falls. är ju lite svårt å välja musik åt nån annan ;) f*n ladda ner "Can you feel the love tonight" (Elton John), fäll några Simba tårar och gå sedan och ta ett glas mjölk "va som fölk, drick mjölk" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Är hiphopare punkare -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 hmm du kan ladda ner e-rotic,corona,basic element osv (dance) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Jag vet många bra låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Green Day- American Idiot jäpp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 typ rammstein mein teil eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Rammstein,haha,Evanescence,hahahahahahaha...typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Ni är helt fel ute :D. Å andra sidan ville Ferrie ha den typen av musik som jag inte gillar.. xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 jag gillar inget annat än hip hop så jag har ingen bra låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Balla da li är bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.