Gäst Pcplayer Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 jag fattar inte varför en vanli g kontroller är så mycket dyrare än en som är gjord av logitetch typ det namnaet vad är sämre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 nej det är bättre kvalitet på dom vanliga kontrollerna ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 på vilket sätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Dom andra går sönder? Jag har hört att de lätt gör sönder iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 min gick sönder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 okej man kan asså inte köra mario party med dom! hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 orginal kontrollen till gamecube är den skönaste kontrollen som någonsin gjorts. Så för mig kvittar det om det skulle skilja 150 eller 750 spänn mellan kopia och orginal...jag skulle köpt orginal ändå kvalitets skillnaden vet jag ingenting om, men en sak är säker. Orginal kontrollen var mycket dyrare å tillverka och är gjord med mycket mer finnes än kopiorna. Det är stor skillnad på kontroll. Testa å spela tio timmar med den kopian och sedan 10 timmar med orginal kontrollen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 men då måste jag ju köpa dom ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Du måste inte men orginalen är skönare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 okej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Jag har en orginal och en från Logitech. Orginal kontroll är mycket skönare. Men dyrare. Logitech kontrollen är obekväm, hård och lätt. Fast billig. Lika bra att köpa Logitechkontrollerna, sparar ju någon hundring. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 :evil: alltså logitech är den bästa den är skönare men pris skillnaderna är på grund av var dom är tillverkade min logitech har inte gått sönder haft den i snart två år och om den går sönder så känar du ändå för två logitech kostar ungefär lika mycket som än nintendo och om ni kollar på priser var ni än är så kostar alltid nintendos saker tio gånger mer. :evil: :medieval: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg