Slasktratt Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Jag gillar inte Nordman alls, vet inte varför. Får mig att tänka tillbaks till min förlorade ungdom.. "Vandraren har ingenstans att gå.." <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Själv tycker jag att Nordman har en egen speciell musik stil. Lite gammaldags svensk version med lite Pop/Rock. Usch att Nordman bara fick 15p på det. Martin Stenmarcks sång Las Vegas känns inte ens 'Shlager' aktigt ut ens... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 (redigerat) Håller helt och hållet med freezy man! instämmer helt . Melodifestivalen suger apa!! Redigerat 13 Mars 2005 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Ingen annan än jag som tycker Jimmy Jansson med Vi kan gunga var en av de absolut bästa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Ingen annan än jag som tycker Jimmy Jansson med Vi kan gunga var en av de absolut bästa? Hade det varit barnens melodifestival möjligen. Låten hade säkert varit en vinnarkandidat där. Men nu är det den stora melodifestivalen. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Jag tyckte inte att " vi kan gunga " var så himla bra, men den fastnar ju i huvudet på en ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Ingen annan än jag som tycker Jimmy Jansson med Vi kan gunga var en av de absolut bästa? Tänk dig den på engelska i finalen klar flopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Ingen annan än jag som tycker Jimmy Jansson med Vi kan gunga var en av de absolut bästa? Man måste inte sjunga på engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Nanne och Las Vegas var bra fast alla andra låtar sög gillade igentligen ingen riktigt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Jag skulle nog tittat på melodi festivalen bättre om...Per Gessle hade varit med och få skriva låten själv, 95% vinst chans. Han skulle ju också kunna ta med gyllene tider eller roxette. Även Tomas Ledin eller något sådant. Dom gör ju knappt dåliga låtar, i alla fall inte Per Gessle. Är ett stort fans! Är det någon som vet hur det gick med Ken Rings bidrag? han använde namnet Bernadotte eller något sådant...HAHAHA! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Ingen annan än jag som tycker Jimmy Jansson med Vi kan gunga var en av de absolut bästa? Nej man på engelska franska lr tyska om man ska ha nån chans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Om man ska ha någon chans ja. Men man måste inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.