Slasktratt Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Nej.. Bara på internet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 (redigerat) hur lång ifrån varrandra bor ni?? Redigerat 15 Mars 2005 av holalola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Halva Sverige.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Nåja. Jag lär komma över det ;) Är det ingen annan som träffats över fuska.se ? Om man bortser vänner och syskon så skulle jag inte tro att andra har träffats. Verkar som ni hade det väldigt nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Jepp det hade vi :).. Btw, Victhor fick ju ett 59 blocks minneskort av mig oxå ;D.. För att han skulle kunna spara utan att allt försvann.. Han hade ett über pirat minneskort ;S.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 LoL xD. NesseN, du fick ju bra resultat på gamerlistan så ingen bryr sig om dig. Man bryr sig om dom som förlorat så man tröstar :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 :P.. Jag vann i donkey konga för att jag slår mkt snabbare på de där långa trumningarna... Faen jag skulle förlorat alla gånger istället >.> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Det var ju så jag tänkte, vettu.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Jag träffade min bästa kompis via Fuskarna.se,hehe,jag var bara och snacka lite Pokemon när plötsligt(f*n,jag minns inte skit vad vi hette)jag såg honom,jag börja snacka lite med honom,sen så plötsligt undra jag var han bodde,han bodde i samma stad som jag!Sen så undra jag vilken gata han bodde på,han var tveksam först,men sen sa han några kvarter bort,sen sa jag om vi kunde träffas,han sa ja.Knasig historia,men jag gick dit(ensam,fast om jag var 7 år)och sen så,ja,vi börja spela på hans N64 och spela Super Mario 64.Sen typ 2-3 dagar senare(på en Fredag)så stack vi och köpte godis och läsk(precis som Mellanmjölk och Nessie)sen så åt och spela hela natten(ok,men jag åkte hem med min syster och mamma hem vid 01.00 typ)Sen så gick jag o la mig när vi va hemma.Sen dess har vi vart bästa kompisar. SLUT på den knasiga och sanna berättelsen om mig och min bästa kompis :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Coolt Rukio :).. Men Nessie?! Det är väl lite att ta i :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 lol.. Nessie :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Freckt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.