Ferrie Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Hittade det här på internet (begagnat) #P4 Northwood 3.2ghz (gör 4,3ghz med promme) Pris: 1200kr #Moderkort IC7-max3 Pris: 1000kr Undrar om jag ska slå till på det eller vad tycker ni? :S Sen undrar jag hur man tar reda på vilken socket man har, vet inte om jag har 475 socket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 proccesorn verkar ju ganska bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 8 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 ja.. ska man köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Hittade det här på internet (begagnat) #P4 Northwood 3.2ghz (gör 4,3ghz med promme) Pris: 1200kr #Moderkort IC7-max3 Pris: 1000kr Undrar om jag ska slå till på det eller vad tycker ni? :S Sen undrar jag hur man tar reda på vilken socket man har, vet inte om jag har 475 socket. Moderkortet ligger på 1800kr nytt och har socket 478. Personligen hade jag inte köpt det eftersom den sockeln försvinner nu. Satsa istället på ett AMD 64 system om du vill ha prestanda till ett lågt pris ;) http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=301597&cks=PRL något dyrare men betydligt bättre i och med att det är 64-bitars processor. Och snart kommer ju 64-bitars windows ut och de kommer ju att ge en fin prestanda vinst. Dessutom så går ju bara 64-bitars windows att köra med 64-bitars processorer. Dock kan 64-bitars processorer köra med äldre windows då dem är bakåtkompatibla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReGaLiS Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 varför inte köpa Intels 64-bits processor??? kanske dyrare men f*n så mycket bättre :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Håller med ReGaLiS :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 tja, jag tycker det finns bättre erbjudanden :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.