Hoppa till innehåll

mario kart till gamcube


dragon_66
 Dela

Rekommendera inlägg

mm asso om du vinner någon cup och tittar på cermonin så ser du toads farfar åka på den asso ettan och tvåan åker på den den e sk*t coll men ta inte detta på allvar asso jag mennar med minneskortet för när jag hade 1 troffe kvar på melee och klarat av timesplitters och nästan sc2 så raderades minneskortet så jag e sk*t räd att mario kart double dash filen raderas (men jag frågade en affär varför det raderades då sa dom att jag måste köpa ett orginal minneskort för innan så hade jag ett o orginal så allt raderades så om ni ska ha bra saker köp bara original men nu åter till ämnet)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 566
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

så har de hänt för mig me... ja hade skit mycke på mitt minneskort som bara försvann så ja vet hur de känns och som du precis sa åter till ämnet...

fräkt att de e den bilen som e guld bilen men asså var sitter man på bilen sitter man där uppe eller sitter en där nere och en där uppe????

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

så har de hänt för mig me... ja hade skit mycke på mitt minneskort som bara försvann så ja vet hur de känns och som du precis sa åter till ämnet...  

fräkt att de e den bilen som e guld bilen men asså var sitter man på bilen sitter man där uppe eller sitter en där nere och en där uppe????

ja asso man sitter inte på dom platserna man sitter där fram där toads farfar sitter och så sitter man där bak på baksättet så asso dom där sakerna som sticker ut finns inte på golden car för när du vinner den står det you von the ceremony car så asso det e den bilen bara att det inte sticker ut två sakar

 

PS: jag älskar multiplayer spel för dom e så roliga men tyvär för låta (utom melee med alla troffer)

 

min favorit bil på mariokartdoubledash e golden car asso vilken karäktär som helst kan vara den tillockmed bäbisarna men själva

 

sämsta saken med bilen är: den har för dålig graffik när man spelar med den

bästa saken med bilen är:att den e cool och funkar till alla käraktärer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...