Kotchimotchi Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 jag har vunnit allround cup och jag har klarat den på 50cc och 100cc allround cup är när man kör alla 16 banarona i samma cup så sammanlagt kan man få 160 som max poäng och det fick jag =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 man kan köra 50cc, 100cc och 150cc, kan man köra några fler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Nej det hade jag aldrig gjort heller! Min kompis fick 31 poäng på Special Cup och vann. Jag fick 32 och kom bara 2:a. Vi körde inte samma omgång! Jag fick någonting som heter Luigi´s Mansion när jag klarade 150cc på Mushroom Cup. Det är något Battle game. Men jag ser inte att jag har nåt sånt. Dessutom så var Boo bredvid Luigi´s Mansion. Fasst man fick han inte. Man kanske får chans att få han. luigi's mansion är en bana som man får på battle och boo får du senare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 jag har varavt allt den sissta bilen man vinner är skit rolig bra menar jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Alltså jag har fått Mirror. Jag kör fel väg och krockar in i allt möjligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Vad är mirror för nåt :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Alla banor har bytit håll. Typ från höger till vänster. Om man kör special Cup på mirror får man Boo´s kart. Om man vinner. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Alla banor har bytit håll. Typ från höger till vänster. Om man kör special Cup på mirror får man Boo´s kart. Om man vinner. :) jag vet det e s*it svårt efter ett tag kommer du att vänja dig men sedan när du liksom vunnit allt asso klarat spelet (som jag) så om du kör igen på vanlig mode asso 50cc 100cc 150cc så kommer det gå hur dåligt som helst för dej menefter ett tag så vänjer du dig med det med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 F*n vad balt att köra med mirror, två meter från mållinjen och man svänger fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 asså på mirror i DK Mountain hur e de då först åker väll man upp för berget men sen finns de nån kanon där uppe då istället elr vad??? =? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 Japp! Jag har varvat spelet nu. När man klarar All Tour på Mirror får du guldbilen. Och när man klarar Starcup på Mirror får man King Boo och Petey Pirana. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 Är guld bilen speciel :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg