Gäst Samus aran Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 f*n vad snabb bil för en klump till förare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 Han har 1 i accelaration. När han har blivit skjuten tar det tid innan han får upp farten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 det kan man ju förstå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 Ja, han har dessutom 5 i vikt. Synd att det inte var det i acceleration. Då hade han varit superbra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 Bästa av alla då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 Jag gillar Boo´s kart. Även om den inte är världens snabbaste. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 men jag tycker det där tåget e rätt skönt :D:D:D:D den var ju ganska cool men den väger och har dålig accerlation men den e snabb men den e endå ganska dålig om man tänker efter PS mina favoritförare är: baby mario baby bowser baby luigi diddy kong toad toadellete koppa paratropa MINA FAVOURIT BARNOR ÄR: dk mountin luigi curcit waluigi stadiom och wario stadiom min favorit battle arena är: tilt-a-car och den där gröna banan vet inte vad den heter men den e skoj men överhuvudtaget så älskar jag hela spelet så liksom allting e bra med det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 men jag tycker det där tåget e rätt skönt :D:D:D:D den var ju ganska cool men den väger och har dålig accerlation men den e snabb men den e endå ganska dålig om man tänker efter PS mina favoritförare är: baby mario baby bowser baby luigi diddy kong toad toadellete koppa paratropa MINA FAVOURIT BARNOR ÄR: dk mountin luigi curcit waluigi stadiom och wario stadiom min favorit battle arena är: tilt-a-car och den där gröna banan vet inte vad den heter men den e skoj men överhuvudtaget så älskar jag hela spelet så liksom allting e bra med det Du verkar bara gilla lätta förarare. Du verkar inte kunna med de större gubbarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 nemen jag kan men det har så dålig accerlation men e okså väldigt tunga så dom e knappast bra så det så :D:D:D:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Ja, de är dåliga om man kör utanför banan kanske. Men om man håller sig på vägen så är dom bra. Boo´s kart har 4 i acceleration. Och den har 5 i vikt. Så det så! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 ja det har du rätt i det e bara boss cart som e bra asso stor bil och golden car=cermoni bilen den som man ser när man vunnit nån cup skönaste små biilarna: baby marios bil diddy kongs tåg toads racingbil toadetts bil parattroppas bil skönaste mellan bilarna: waluigis bil marios bil luigis bil öch daisys bil sköaste stora bilarna: som sagt så var det boos bil och golden car skönaste cupen är star cup och all tuor cup eftersom dk mountin är med i dom hehe men det e inte bra å va stora bilar för då halkar man bara ner och kommer bak i tävlingen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Vad har Boo's kart i hastighet då :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg