wetter Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Jag liksom jättelängtar till jag har råd att köpa det, för jag har det på demo och demot är jätt kul. kan någon berätta vad det handlar om... :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Starwarsbattlefront är 99999999999999999 gånger bättre en republick bla bla bla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Små tittade lite på Starwars: Republic Commando idag, min kompis storebror hade köpt det. Grafiken framkallar bajsnödighet, men jag tyckte ändå inte det såg ut som något superspel. Tyckte mest han rännde runt och yrade i en brinnande byggnad. I timmar i sträck. Enformigt må det vara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrath Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Det verkar skit bra!!!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 AS GRYMT!!!!!!! Men spelet är bara lite för kort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 5 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 jag köpte det på game i täby, klarade det och lämnade tillbaks det (rätt tråkigt spel faktiskt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
steel Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 du är ju dum. Det är på internet det är kul. Där finns det hur många speöare som hellst. JAg är med i MotR :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mast3rCod3r Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 Jag hatar star wars..=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Jag har det och tycker det är ganska roligt men dock för lite varierande fiender. Droids Super Battle Droids Droidekas Trandoshans Slavers Bugs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 det är skoj men ganska svårt tycker jag på en speciel banna :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scooby Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Jag tycker uppdrag är skit dåligt, spela på internet istället, mer motstånd. Och jag är med i Soul Reapers clan (<}SR{>) namn: <}SR{>Scooby{Slaver} Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg