Offline Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 grymt! har du det? isåfall så kan du väl kolla vad det heter..plz.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Menar du Rakii eller mig? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 dej.. (jag vet, nästan onödigt inlägg, jag HATAR att skriva korta inlägg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Första programmet heter ''Cheat o Matic'' Där får du välja lvl, skills, mm. Det står att det ska funka till Tibia har inte prövat till just Tibia men har prövat till Runescape funkade utmärkt bara att Runescape lagga lite när man hade programmet på. Det andra programmet kom jag inte på namnet, men jag kan försöka kolla efter det.. PM:a mig om du får problem. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 okej, vart får man tag på cheat o matic? (jag skriver inte detta i pm för att andra kanske oxå vill veta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Sök bara på google; Download Cheat o Matic, eller: Cheat o Matic så kommer det upp massa länkar där man kan ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 okej, tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rakii Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Ninja scroll. Du vet lika mycke väl som mig att det inte ´finns nått fusk till tibia så man kan ändra lv l , skills lr så. Det kmr aldrig finnas heller.. För att det är ett online spel. Hade det varit singel och online skulle man kunna göra fusket för då sparar man de på en fil på singel och lägger in den på online spel. Men det finns inget fusk. Det jag skrev finns inte heller.. Jag hade tråkigt bara och ville hacka nån fast nu pratar jag bara rrakt ut och säger som det är till alla andra så inte dom blir bedragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Habbe Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Kan nån förklara mer om cheat o matic, hur man använder det å allt plzz jag vill veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master 2 Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Tibia är j*vla barn spel ! suger tiktigt hårt !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
daniel_carlsson Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 vilken sida kan man ladda ner tasker? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Valentines_day Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 MAN KAN FÅ FREE PREMIUM!!! DU GÅR BARA IN PÅ www.freepremium.reklam Det funkar bara på Secura Och sidan är seg så om det inte går första gången du försöker logga in så går det inte överhuvud taget men det är endå värt ett försöka ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.