sasuke kun Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 hur många shin sprites behöver man för att det ska bli översvemning så man kommer till bowser och bowser jr kom inte ihåg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 jag tror det är typ 83 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Jag tror det är 70 shine sprites Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 klara sjunde uppdraget på alla banor hm, jag tror det är 7banor. 7x7=49. Isåfall tror jag man bara behöver 49st men det låter mycket lite... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Det är inte 49! Det är för lite! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Kopierad text ur en gamefaqs sida --- F --- Hur kommer jag till sista bossen? --- S --- Du måste klara den sjunde episoden, då man ska jaga Shadow Mario, på alla sju banor. Du behöver alltså minst 49 shines för detta. Då öppnas vägen till Corona Mountain. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 jaja... men det lät lite... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Man ska klara Episode 7 på alla banor. Då har man minst 50 shine sprites (man får en i början på flygplatsen). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 behöver man bara 49 shine sprites????! :cool: ja har typ 47 lr 48 då behöver ja bara en till :D (man behöver bara 49 va???? och inte ha klarat alla 7 episoder på alla banor för då har ja en problem......på den här banan som man mötter den här el ormen under vatten(kommer inte ihåg namnet på banan) då man ska in i den där jätte snäckskalen lr va de e så kommer man till en såndär bana där de speler klasiska mario musiken(ni fattar va ja menar va??) som e nästan omöjlig :( vet inte hur ja ska klara den) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Övning ger färdighet, jag tycker den är aslätt medan den var klurig dom två första gångerna typ :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 om du mebar att jag inte kom ihåg så jag kan..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 aja ska "öva" som du säger men problemen ligger då man ska hoppa från vägg till vägg så man kommer till en platform ...............blablablablablabla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg